3.02.2008

moje zabawki-notatka z 26.01.2008


najbardziej lubie sie bawic z Rekinem. juz kiedys bylem tu z nim na zdjeciu. w zasadzie Rekin to moj bliski przyjaciel:-), jest mi calkowicie podporzadkowany..
dostalem go gdy bylem dosc maly i wtedy wydawal mi sie ogromny..
mam tez swoje dwa sznury, lubie z nimi biegac i bawic sie w przeciaganie, ale to tylko Gosci udaje mi sie namowic na takie zabawy.
mam tez gumowego pieska, ale on juz nie piszczy, pomimo to czesto sobie z nim biegam po mieszkaniu
mam kong, ale on jest w uzyciu od wielkiego dzwonu, gdy bylem maly czesto bawilem sie kula-smakula. ale to rozrywka na chwile.
mam tez rozne pileczki gumowe, jedne maja kolce, inne piszcza z nimi czesto mam zabawy na lace.
na zdjeciu jestem z pileczka, ktora obecnie juz nie istnieje w tej formie. bawie sie jej kawalkami. po prostu ktoregos dnia postanowilem sprawdzic czy te koleczka sa polaczone na zawsze:-)
mam tez mala pilke futbolowa Wilsona, tylko ze zrobilem z niej flak.
pomijam rozne kosci sluzace do ostrzenia sobie klow:-)

wiele zabawek nie wytrzymalo proby czasu:-)ale zawsze dostaje nowe!
foto: marzec 2007

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...