3.02.2008

kto dzis wygra ?


dzis pozno w nocy bedzie wazny mecz: Super Bowl, zagraja New England Patriots i New York Giants. faworyci od Pani i Pana juz odpadli, dzis chyba beda kibicowac Giants.
ja nigdy nie bylem na meczu futbolu amerykanskiego, ale uwazam, ze to interesujacy sport. duzo biegania za pilka, czyli to co lubie. silowanie sie z innymi, lapanie pilki..
kiedys na lace biegalem za duza futbolowa pilka, a jakis czas temu dostalem swoja wlasna!. tylko ze taka mniejsza, abym mogl wziac ja do sznupy. juz troche ja popsulem, ale ja lubie taki flak, czesto sobie z nia biegami albo ja gryze.
dzis mecz potrwa do rana, chyba wiec pozno pojdziemy spac:-)


UPDATE
w bardzo emocjonujacej koncowce meczu faworyt -Patriots- zostal pokonany! I Giants zwyciezcami tego Super Bowl..
ja wiekszosc meczu przespalem, ale slyszalem ze Pani i Pan sie cieszyli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...