16.05.2008

ubiegłotygodniowa łąka

cały ostatni tydzień to upały. dopiero dziś się mocniej zachmurzyło i zaczęło padać, a jak z Panią byłem na spacerze, to nawet odgłosy burzy słyszałem. Nic mnie to nie wystraszyło, bo takie dzwięki mnie nie stresują. Wszyscy z łąki pouciekali, tylko ja i Pani zostaliśmy i mieliśmy przynajmniej luz:-)
W upały więcej sobie śpię, na balkonie też. Zdjęcia nie są jednak z dzisiejszego wyjścia, to z minionego tygodnia, zabawy z Panem. Mieliśmy taki męski tydzień:-)
W niektóre dni musiałem sam siedzieć w domu, a w inne dni jechałem z Panem na męskie wyprawy.
Co robiłem gdy Pan był w pracy? Spałem, jakoś nie chciało mi się żadnych psot wymyślać. Później układałem się z Panem na kanapie i oglądaliśmy jakieś seriale. Jakie dokładnie to nie wiem, bo zawsze szybko zapadałem w drzemkę. Tylko "Lost" kojarzę, bo tam pojawia sie labrador Vincent.
O wyjazdach do lasu i odkrywaniu bunkrów, szaleństwie w strumyku oddzielnie napiszę. Dokumentacja fotograficzna też będzie:-)
A tu ja wśród traw i kwiatów łąkowych:
Siedzę i myślę:
Dmuchawce i końcówka mego jęzora:

Jeszcze róża z naszego balkonu.
Mamy trzy krzaki róż i to pierwszy kwiat jaki sie pojawił, róże mnie bardzo intrygują i często staram się trochę te krzaki poskubać, ale zawsze dostaję ostrzeżenie. Udaje wtedy, że tylko wąchałem..

5 komentarzy:

  1. Enzuś to myślenie ladnie Ci wychodzi,mysle ze teraz bedziesz pisal czesciej jak Pani wrocila,usciski

    OdpowiedzUsuń
  2. Enzo fantastyczne zdjęcia Figa i labki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danuto wlasnie troche nadrobilem wpisow, w niedziele chyba znowu jakas wycieczka wiec bede mial co opisywac:-)

    Figo bardzo dziekuje i pozdrowienia dla Ciebie i labkow, gratulacje dla Chatula z zajecie pierwszego miejsca:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. prawie cie nie widac w tych krzakach... mnie to w ogole by nie bylo widac...

    OdpowiedzUsuń
  5. troche juz tam trawsko uroslo, pewnie niedlugo skosza, wtedy i Ty Badzielcu bylbys widoczny:-)
    najgorsze sa wyrosniete pokrzywy, ktore atakuja moje czule miejsca i gdy je(pokrzywy)wyczuwam, to robie nad nimi sarnie wyskoki..

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...