18.05.2008

moje wylegiwanie się i zwycięski Thomas Godoj

W sobotę wieczorem miałem bardzo udana drzemkę na kanapie. Oczywiście na nie swojej kanapie:-)
Przymierzałem sie od popołudnia ale słyszałem wyraźne "nie", odchodziłem więc do swojego kącika, albo urażony szedłem do drugiego pokoju.
Wieczorem jednak Pani zaczęła oglądanie finału DSDS (niemiecka wersja "Idola"), od początku kibicowała Thomasowi, który mieszka już wiele lat w Niemczech ale urodził sie w Rybniku:-)
Najważniejsze, że ma miły dla ucha głos i śpiewa fajnie. Oczywiście wygrał! Może uda mu się zrobić jakąś muzyczną karierę?
Pani najbardziej się podobały jego interpretacje, które poniżej prezentuję.
Dodam, że ja w czasie tego programu spałem wylegując się na kanapie obok Pani, do samego końca programu:-)







reszta piosenek do obejrzenia na oficjalnej stronie:
http://www.thomas-godoj.de/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...