2.05.2008

krimi zagadki



Auto nadal stoi, szybka od strony pasażera zamknięta, a wczoraj była trochę uchylona. Czyli ktoś do tego auta się przyznaje.
Za pierwszym podejściem tylko trochę się zainteresowałem tym samochodem, Pani nie zatrzymała się i poszliśmy dalej. Obeszliśmy trochę terenu, zachowywałem się prawie idealnie:-)
Jakoś taki humor miałem. Tyle świeżej trawy, mlecze i jakieś inne kwiatki, bardzo miło mi się szło.
Wróciliśmy ulicą na której stoi ten samochód, Pani wpierw nie chciała obok niego przechodzić, ale na drugiej stronie ktoś mył auto kempingowe więc wyboru nie było.
Ojej..zapach mnie zatrzymał w miejscu!
Pani trzymała mnie mocno, bo chciałem znów wskoczyć na bagażnik. Nie chciałem odejść od tego auta, jeszcze z daleka się odwracałem i wąchałem. Pani pooglądała bagażnik i z jednej strony zauważyła jakby piórka, albo sierść, pewnie tam naprawdę jakaś padlina sie wyleguje w bagażniku! no albo pozostałości jakieś..Ja tam się nie znam na zwyczajach ludzkich, ale dziwny to samochód, jak tam tak chodziliśmy wokół nikt nie interesował się nami. Może gdyby ktoś przylazł, to Pani poprosiłaby o otwarcie bagażnika?
Teraz muszę odpocząć, choć jestem ciekawy co jest w środku.

3 komentarze:

  1. Normalnie - to napewno trup. I to ludzki. 100%.
    A co do tego co zes kiedys zezarl to ja se nie przypominam zebym jadl konska kupe - moze trzeba bedzie sprobowac... zoladek mam z natury silny... Ale jak mnie zabieraja czasem gdzie do lasu czy na lake to wyszukuje co bardziej smierdzace elamenty natury i tarzam sie w nich do upadlego - a to podgnily mysi zezwlok, a to kupka jakowas - mozolnie wcieram w kark zapachy natury a humkany mnie po powrocie do domu od razu do wanny... nic nie rozumieja te ludzie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj Pan przejechal tamtedy i tego auta juz nie bylo. Moze Pani mnie dzis tam zabierze, to wywacham czy cos jeszcze tam lezy, jak bedzie oczywiscie stalo..W tv jak pies tak wskakuje na bagaznik, to zaraz pojawiaja sie ludzie w mundurach rozwalaja bagaznik, a tu NIC.
    O tarzaniu napisalem juz u Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to zes sie w padlince z bagasznika nie wytarzal... szkoda. Nie martw sie - moze jeszcze kogos ustrzela w oklicy...

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...