25.05.2008

łąkowo-filmowo

zdjęcie: maj 2007, Frankfurt Sachsenhausen
Spodziewałem się dziś jakiejś wycieczki, w końcu weekend, ale niestety nigdzie nie pojechaliśmy. Rano trochę na łące pobawiłem się ze swoimi psimi przyjaciółmi, w południe spacer z Panią..Potem pojechali gdzieś sami, niezbyt daleko, jakiś najbliższy market:-)))
Pani dziś postanowiła pozbyć się mojej sierści leżącej to tu to tam w całym mieszkaniu. Hoover chodził bez końca, ja lubię ten szum, dobrze mnie usypia. Kudły wiadomo, że znów są..
Popołudniu Pan zabrał mnie na łąkę. Tam były znajome mi charciki! Z nimi jest świetna zabawa. Biegamy ile się da, nie myślcie, że zostaję za nimi w tyle, biegamy obok siebie.
Pan powiedział, że to tylko pozornie zabawa, bo ja staram się je dogonić w celach seksualnych, one to wiedzą i uciekają, a obserwatorzy myślą, że sobie po prostu radośnie biegamy dla samego biegania. Leżałem pod stołem jak Pan wygłaszał tą swoją teorię, udawałem, że mocno śpię..
Potem przyszedł jeszcze Wolf i Rufus, a jak już zbieraliśmy się to pojawił się Snoopy..śmietanka towarzyska:-)
Wymęczony wróciłem do domu, na balkonie leżał mój Rekin i postanowiłem go wykorzystać, na tyle ile sił miałem.
Wieczorem moi puścili film o morzu:
http://www.monolith.pl/u571/u571.htm
http://www.filmweb.pl/f1335/U-571,(2000)
spałem wpierw w enzowym kąciku, ale dostałem zaproszenie na kanapę więc skorzystałem. Jednak intrygujące dźwięki dobiegające z głośnika nie pozwalały mi zasnąć, nasłuchiwałem..ta łódź raz była na morzu a raz pod wodą, a załoga też często nasłuchiwała i lęk mieli w oczach gdy ten intrygujący dźwięk sie pojawiał. Dodatkowo były wybuchy..Ale zakończenie nie było złe. Grał tam aktor, który Panią drażni epatowaniem swoją goła klatą gdzie sie da, trzeba jednak przyznać, że w tym filmie zagrał przekonująco. Zagrał też John Bon Jovi, ale nie został w trakcie filmu rozpoznany ani przez Panią ani też Pana:-)
Ciekaw jestem jak minie nam niedziela, wiadomo, wyścig w Monte Carlo, ale potem na pewno coś specjalnego dla mnie.

1 komentarz:

  1. Hey Enzo,
    sadly, I don't understand a word... but I can see you are a beautiful Lab!
    Habca & Miriam

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...