25.06.2008

pierwszy półfinał i piwo

dziś pierwszy półfinał
Niemcy - Turcja
w zasadzie ciężko ocenić jakich flag wisi najwięcej. Jest to chyba zależne od dzielnicy, u nas przeważają niemieckie, ale w innych miejscach tureckich jest dużo, bardzo dużo. Nadal wiszą włoskie flagi. Najmniej wisi rosyjskich i hiszpańskich.

Pani uważa, że będzie finał Turcja - Rosja:-).
A tak naprawdę to wielka niewiadoma.. Turcy grają w sporym osłabieniu (kontuzje i kartki z poprzednich meczów), Niemcy na pewno są w dobrej formie.
Ciekawe czy w naszej okolicy będą dziś jakieś okrzyki..
Będę kibicował Turcji, bo podobało mi się jak walczyli do końca w swoim ostatnim meczu, Pan zawsze też chwali tureckie jedzenie:-).
Pani jak dziś była w centrum, to widziała jak wszyscy już się szykują do meczu, wiele osób ubranych w koszulki piłkarskie(najwięcej było Podolskich) niosło skrzynki z piwem.
Kiedyś sobie porwałem butelkę piwa z kuchni. Taka malutką. Przyniosłem ją w pysku do swego pokoju, niosłem cicho i delikatnie. Pani wtedy jeszcze spała, miałem więc czas na akcję. Wpierw chciałem z butelką wejść na swoją kanapę, ale ostatecznie postanowiłem ją zbadać na dywanie. Zębami powoli szarpałem kapsel, wcale łatwo mi to nie szło. Nagle coś syknęło, zanim zdążyłem się zastanowić syknęło już bardzo głośno i gwałtownie wydobyła się z butelki piana. Wystraszyłem się i porzuciłem butelkę z piwem kryjąc się w kuchni pod stołem. Pani jak wstała, to od razu nie zauważyła tego wypadku, no ale w końcu weszła do komputerowego i po jakiejś chwili zauważyła butelkę:-(
Widziałem, że była zdziwiona i gdy tylko na mnie spojrzała, od razu domyśliła się, że to moja sprawka! Na dnie butelki było jeszcze trochę piwa, reszta wlazła w dywan:-)

I proszę, na pobliskich blokach nagle pojawiło się zdecydowanie więcej flag niż na początku Mistrzostw..
tu wyraźnie sie ktoś nie może zdecydować komu kibicować:-)
mozna zakupić wszystko, dosłownie wszystko z niemiecką flagą:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...