4.06.2008

zanim ja sie pojawiłem cz.II

Muszę wpierw powiedzieć, że Pan dysponuje słabymi materiałami dokumentującymi historię jego zwierząt domowych. Aż dziw bierze, bo z tego co wiem, to Pan fotografia zajmował sie od dziecka:-).
U Pana zawsze był w domu jakiś pies i zawsze jakiś duży. Niestety trudno mi to ułożyć w odpowiedniej kolejności, bo Pan mi daje jakieś strzępki informacji..
Cóż, trzymajmy sie więc tego co mamy i wiemy:-)
Stalowy dog - potrafił z przydomowej jabłonki sam sobie zerwać jabłko! To mi zaimponowało..
Ten dog korzystając z zostawionej otwartej furtki wyszedł na przechadzkę, gdy przebiegał przez jezdnię nadjechał samochód"maluch". Spotkali się, dla psa spotkanie było bez większego znaczenia, "maluch" musiał jednak zaliczyć wizytę u blacharza.
Tutaj dog na starych zdjęciach:


Gdy Pan był już nastolatkiem nastał czas Nero. Nero był spokojnym, grzecznym mieszańcem, czarnym prawie tak mocno jak ja:-).
Tez sie wylegiwał na kanapach(choć trochę się z tym krył)..konsumował różne niedozwolone rzeczy, nawet rękawiczki skórkowe od Pana zjadł, pozostały tylko zatrzaski..
Neruś był przyjaznym psem.
Pan poszedł kiedyś na miejscowy targ i tam Nero na niego właśnie czekał. Pani poznała Nero gdy był już dorosłym i dojrzałym psem. Któregoś dnia Nero nagle zachorował i niestety odszedł.


Pan miał też kiedyś szczura..dziwne, nie ? tak mieć szczura w domu..ponoć był mądry, ale mnie na pewno taki domownik by denerwował:-). Ten szczur to kiedyś upolował papugę falistą, wg mnie szczur był głodny, albo ta biedna papużka za głośno śpiewała..


Ten maluch zamieszkał w domu Rodziców Pana jakiś czas po odejściu Nero. Pokazuję go, bo gdy byłem w Polsce zimą to go poznałem i razem bawiliśmy się . Oczywiście teraz on jest większy, tutaj jest szczeniakiem, zaraz po przyjściu do nowego domu:Tutaj już trochę wyrośnięty, ale nadal szczeniak. Obecnie ma jakieś osiem lat, więc to dojrzały całkiem osobnik. Jednak ze mną bawił się z dużą radością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...