27.06.2008

jednak Hiszpania w finale

Finał będzie więc całkiem inny od tego, który przewidywała Pani. Niemcy zmierzą się z Hiszpanią.
Dziś Rosja była w zdecydowanie słabszej formie i Hiszpania zdobyła 3 bramki, a Rosja żadnej..
Ale i tak Turcja i Rosja sprawiły wielką niespodziankę, bo kto przed rozpoczęciem Mistrzostw Europy wytypowałby te reprezentacje do czwórki półfinalistów?

Wczoraj w południe poszedłem z Panią na łąkę, okazało się, że Pani zapomniała mojej piłeczki! Na szczęście znaleźliśmy wspaniały kij i to nim zajmowałem się przez większość czasu.
Słońce przygrzewało i starałem się znaleźć cień pod drzewami i tam spokojnie obgryzać kijek.
Miałem też czesanie futra, niby ma to sprawić, że w domu nie będzie tyle mojej sierści. Nie wydaje mi sie, aby to pomogło:-)
Jak na zamieszczonych wcześniej filmach widać zajmowałem się też ryciem w ziemi.

tu grzecznie pozuje z kijkiem
już po grzebaniu w ziemi, brudne nozdrze mówi wszystko
warować, albo nie warować?
a zrobię minę na "biednego Enzusia":
Słońce! nie po oczach!!

2 komentarze:

  1. Enzo, znasz to przysłowie "kto pod kim dołki kopie.." itd. - uważaj ;))

    A komu będziesz kibicował w finale?
    Moi - Hiszpanii, więc ja też...
    Młody Pan w tym czasie będzie w okolicach Bilbao i ma nadzieję świętować razem z Hiszpanami zwycięstwo (no w końcu nie na darmo uczy się ich języka)

    A do nas dzisiaj przyszły Twoje burze i nareszcie popadało.
    Podstępnie zostałem zapędzony do veta, ale o tym napiszę u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. o, troche sie spoznilem z odpowiedzia:)ale wyszlo, ze kibicowalismy tym samym

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...