25.06.2008

Niemcy w finale

zdjęcia z jesieni, października 2007, ale chciałem pokazac mnie w pędzie
Zawsze jak idę z Panią na nocne wyjście, to muszę szczeknąć, choćby raz. Czasem wyrwie mi sie takie jakby zawycie" auuhauuuuuuuuuuu", brzmi groźnie. Sam nie wiem dlaczego tak robię, Pani też nie rozumie o co mi chodzi. Najczęściej szczeknę lub zawyje na widok naszego cienia, samochodu stojącego z włączonymi światłami(kto wie, kto sie czai i po co tak po nocy w samochodzie...), drażnią mnie sprzęty wystawione na wystawkę..a czasem jakiś krzak.
Nawet padło podejrzenie, że ja sie boję ciemności..że się niepewnie czuje gdy jest ciemno. Co za bzdura -ja się przecież niczego nie boję!
Daje tylko znaki innym, żeby mi w drogę nocą nie wchodzili:-)
Dzisiaj dwa razy była burza i lało mocno, a gdy nie padało to świeciło ostre słońce. Teraz niebo bardzo pogodne i widać dużo gwiazd. Pani mi powiedziała, że są to gwiazdy, bo ja myślałem, że to samoloty. Dziś oglądaliśmy Wielki Wóz -gwiazdy są ułożone w kształt wozu. Osobiście mi to przypominało taczkę, ale przecież to Pani chodziła do szkół i wie..
Zauważyliśmy też, że sąsiedzi z pierwszego piętra obok niemieckiej flagi wywiesili - i tu nie zgadlibyście jaką - brytyjską. Co nimi kierowało trudno powiedzieć. .

Właśnie..dzisiejszy mecz.
Pierwsze 20 minut i widać, że Turcy przejęli inicjatywę. Bardzo rzadko niemiecki zespół pozwala przeciwnikom na tak wiele. Tylko cudem nie padły dwie bramki dla Turcji.. kolejna szansa i jest gol!
Dosłownie za 4 minuty Niemcy tez zdobywają bramkę. Jest więc szansa, że będzie to mecz z bramkami i zakończy się bez dogrywek i karnych. Oj, były wielkie emocje, bo każdy starał się jak mógł pokazać, że jemu należy sie zwycięstwo.
Sędzia pozwalał grać, były sytuacje, że przegapił faul, ale ogólnie nie przerywał co chwila meczu, przez co akcja mogła iść wartko.
Do samego końca nie było wiadomo kto wejdzie do finału, Niemcy w ostatniej minucie zdobyli zwycięską bramkę, a Turcy już nie mieli czasu na odpowiedź. Takie powinny być wszystkie mecze, walka, chęć strzelenia bramki, szybkość, zaangażowanie.
Ostateczny wynik: 3-2 dla Niemców.

3 komentarze:

  1. Widze zes w lesie szybki jak sarenka. Ja tak potrafie na plazy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Enzo, dokąd tak pędzisz?
    A jaką fajną paczkę dostałeś!

    Badzielca na plaży to ja widziałem - na video ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. po plazy tez tak szybko biegam:-)
    ale czesciej bywam w lesie niz na plazy, niestety

    a paczka fajna tylko wszystko mam z niej reglamentowane!

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...