30.06.2008

finał: Hiszpania - Niemcy 1-0

parę hiszpańskich widoków, które widziałem na swoje psie oczy:-), czyli wspomnienie z San Sebastian, bo to jedyne miejsce w Hiszpanii gdzie byłem


I już po Mistrzostwach Europy, czyli dla mnie to przede wszystkim koniec wylegiwania sie na kanapie przed tv.
Przed wczorajszym meczem poszedłem z Panem na łąkę, tam pewien dalmatyńczyk już mi znany męczył mnie swoimi amorami. Musiałem się bardzo zdecydowanie bronić przed tym uczuciem, a jego działania względem mojej osoby bardzo mnie sfrustrowały.
Oczywiście nie dałem tego po sobie tak od razu poznać. Na łące biegałem itd jak zwykle, ale po powrocie do domu ogarnęła mnie melancholia. Leżałem i dumałem, różne scenariusze sobie wymyślałem, szczególnie takie w których to ja mam przewagę, a nie dalmatyńczyk..
Pani mnie ciągle obserwowała, więc robiłem minę zmęczonego i śpiącego psa.
Ponieważ dość dużo tracę teraz futra, to mniej leżeć mogę na telewizyjnej kanapie. Wczoraj trochę czasu musiałem robić podchody by Pan się przesunął i mnie zaprosił.
W końcu mogłem wygodnie oglądać mecz finałowy:-)
Hiszpanie biegali w czerwonych strojach, więc wiadomo - musiałem im kibicować:)
Nawet pomyślałem czy nie założyć baskijskiej chustki, ale ponoć Hiszpanie mogliby to źle odebrać.. Nie bardzo rozumiem dlaczego ale sie nie upierałem.
Strzelcem bramki (jedynej w tym meczu) został Fernando Torres. Zawodnik który zaimponował mi swoją szybkością, na pewno dobrze by nam się razem biegało... W internecie przeczytałem, że ma on przezwisko "Dzieciak", wg mnie powinien mieć inaczej - "Błyskawica", albo "Torpeda", lub coś innego szybkiego.
http://www.fernando9torres.com/inicio.php?new_leng=uk
to jego oficjalna strona, ciekawa acz otwiera się czasem dość wolno wystawiając zainteresowanych na próbę cierpliwości.
W dziale multimedia można znaleźć fragmenty spotkań piłkarskich, między innymi z Euro 2008.

http://euro2008highlightsandgoals.blogspot.com/2008/06/germany-spain-0-1-torres-goal-euro-2008.html
pod tym linkiem kryje się film z zwycięską bramką z wczorajszego meczu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...