6.10.2008

wstawka jesienna

Myślałem, że Pani od razu siądzie i spisze moje powakacyjne wrażenia, ale powiedziała, że wpierw musi "wszystko ogarnąć". Dokładnie to nie wiem o co chodzi, ale pachnie mi to jakimiś porządkami. Moje legowisko też czeka na pranie, ja ale nie narzekam, bo sobie śpię na kanapie, a ta jest wyczyszczona przed wyjazdem:-)
Wg mnie zawsze jest porządek, ale ludzie chyba inaczej do tej sprawy podchodzą.
Tu zdjęcie z wczorajszego wieczoru, Pan mnie uchwycił podczas drzemki.


Tu widoki z Kolonii, jesiennej już. Od rana mży deszcz, na chodnikach dużo liści, drzewa kolorowe.
Lubię jesień, tylko taką słoneczną.



Pies Murzyn szuka domu:
http://allegro.pl/item450161323_superpies_szuka_domu_przygarnij_bohatera.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...