12.11.2008

szybko o kawie

czy u Was w domu też pija sie tyle kawy??
Zjawisko dla mnie zupełnie niezrozumiałe. Przecież najsmaczniejsza jest woda. Może być podana w czystej misce, albo taka którą można pochłeptać z górskiego potoku(oczywiście woda, nie kawa). Czasem kosztuję jęzorem wodę z kałuż podeszczowych, ale dostaję za to ochrzan, słuszny, bo ta woda nigdy dobra nie jest.

W domu jest też wiele wody w butelkach, Pani i Pan taką piją.
Ale często włączają pewną maszynę robiącą dużo hałasu, zmienia ona wodę i zmielone ziarna kawy w napój. Napój który mi zdecydowanie nie podchodzi.
Sprawdziłem to, bo Pani jak czasem niesie z kuchni do komputerowego kubek z kawą, to robi to tak energicznie, że coś zawsze skapnie na podłogę:-)
Ostatnio "wielka tragedia"- express do kawy postanowił wziąć sobie wolne. Na nic się zdało jakieś czyszczenie, oglądanie z każdej strony. Nie chciał działać jak należy. Został spakowany w karton i wyniesiony z domu. Pomyślałem, że na zawsze, a tu nic z tego. Przez kolejne dni tylko słyszałem: ciekawe czy już doszedł, ciekawe kiedy go naprawią(!), z piwnicy został przyniesiony jakiś stary express - ten to dopiero jest głośny! I źle robi kawę, ciągle słyszę narzekania:D

Wczoraj listonosz zostawił wiadomość, że na poczcie czeka paczka, na sto procent jest to naprawiony express.

Rano zawsze po tym jak express zrobi Panu kawę, to wiem, że Pan będzie siedział przy stole, jadł i czytał, układam się wtedy w jego nogach i drzemię w oczekiwaniu na moje śniadanie. Taki rytuał.
Sam zapach kawy dobrze mi się kojarzy, ale picia jej nie rozumiem.
Zresztą jakie są skutki nadmiernego popijania kawy?Proszę zobaczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...