21.11.2008

wpis dla Owczarka

Szedłem sobie z Panią na krótki spacer po okolicy. Nagle usłyszałem pewien dźwięk. Coś mi to przypominało, ale tak naprawdę nie wiedziałem co.
Pani powiedziała: słyszałam owcze odgłosy..
Zdziwiłem się, już zapomniałem o tym, że będąc młodym psem zwanym szczeniakiem w parku otaczającym Rheinenergie Stadion http://www.stadion-koeln.de/kss/
spotkałem całe stado owiec zaganianych przez psy posłuszne bacy.
A to wszystko w mieście Koeln, NRW, Germany
:-)

Stanęliśmy na chodniku, by móc zlokalizować skąd dobiegają owcze wołania.
Czyli beczenie, bo owce chyba beczą?
Dwie ulice od naszego domu jest sklep ogrodniczy, obok niego przechodziliśmy i właśnie na łące za sklepem owce się pasły:
dokumentacja marnej jakości, bo Pani nie miała ze sobą aparatu.
Taka ciemna owca do nas nawet podeszła, ja byłem tak zaskoczony, że nie wiedziałem jak zareagować, po prostu stałem i się gapiłem..
Nie wiem czy potrafiłbym pracować z owcami:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...