6.11.2008

psie miny


Dzisiaj bardzo przyjemnie na dworze, słońce, bezwietrznie. biegałem sobie zadowolony po łące. Nic atrakcyjnego jednak nie "upolowałem", bo po ostatnich wpadkach Pani mnie mocno pilnuje.


Biegając rozmyślałem o psie Cywilu, psie Szariku i psie Rexie. Czyli psach do zadań specjalnych. Dlaczego to zawsze owczarki niemieckie?? Czy są mądrzejsze niż np labradory? Spotykam na łące czasem owczarki i ani trochę inteligentniejsze ode mnie nie są:-)
Boraks w komentarzu zasugerował, że moja czarność mogłaby się sprawdzić w różnych akcjach:-)
To prawda! Potrafię tak wkomponować się w otoczenie, że mnie nie widać, potrafię tak cichutko się skradać, że człowiek może być zaskoczony moim nagłym pojawieniem się, fantastycznie pływam, wykonuję wspaniałe skoki. Do tego szczekam w basowym tonie co groźnie brzmi i w połączeniu z wyszczerzonymi zębiskami może budzić respekt. Jednocześnie potrafię zrobić minę, która roztopi każde(twarde) serce, czyli psychologiczne sztuczki nie są mi obce.
Gdy trzeba jestem w stanie szybko mocnymi pazurami wykopać dziurę w prawie każdym podłożu, zębami wykarczować sobie drogę wśród chaszczy..
Mógłbym dalej się zachwalać ale moja wrodzona skromność sugeruję abym w tym miejscu zakończył wyliczankę:-)

Kandydat na psiego Jamesa Bonda:

W promieniach jesiennego słońca:

Znalazłem też listę znanych psów, różne tam są psy, nawet takie wymyślone.
Żadnego czarnego labradora:-)
http://www.szarik.pl/slynne_all.php?page=1

Naprawdę jestem szczęśliwym psem, po prostu lubie mieć taką zadumaną minę:-)

5 komentarzy:

  1. kto go tam wie, moze Janek Kos w jego imieniu robil jakies notatki w tajemnym kajecie, ktory splonał razem z Rudym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak może taki talent, jak TY marnować się?
    Gdzie agencje aktorskie, filmowe, reklamowe? Czy one jeszcze o Tobie nie wiedzą? Wygląda, że tak...
    Błąd, wielki błąd...
    A ten kto Cię wylansuje zrobi lepszy interes niżby wygrał w Totolotka 40mln (to było wczoraj, a okazało się że jest 5x8mln też nieźle)

    Czy już masz swoje portfolio?

    OdpowiedzUsuń
  3. Enzo, i tak jesteś sławny ;)

    przejrzałam tę stronę, jest strasznie smutny dział o zaginionych psach. sprawdzałam, czy ktos nie szuka małego kundelka z katowic, ostatnio moi rodzice zgarneli taką przetrąconą biedę na autostradzie i zawieźli do lekarza. na pewno ktoś biedactwa szukał, ale nie znalazłam zadnego ogloszenia w prasie ani na necie... eh, okropne. w ramach dbania o bezpieczenstwo wiele miesiecy temu zrobiłam moim psom przywieszki z numerem telefonu.
    a, w tym spisie brakuje Saby Dorn. nie idźcie tą drogą! ;)
    pozdrawiam jesiennie
    brzydalizlosnica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bankierze, oprocz tych wszystkich zalet posiadam tez i pewne wady, ktore nie pozwalaja mi na robienie kariery jako aktor, perfekcyjnie potrafie odegrac uzalanie sie na soba ale to chyba nie wystarczy:-)

    Zlosnico, ja mam czip oraz na obrozy taki znaczek, ktory moglby pomoc mnie odszukac w razie czego. ale staram sie nigdy nie tracic z widoku Pani czy Pana i mam nadzieje, ze nigdy sie nie zgubie..
    chcialbym aby wszstkie psy mialy swoje szczesliwe domy..

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...