24.11.2008

Pan Sznupa w zimowym lesie

Fotoreportaż zimowy.

Droga wyjątkowo mi się dłużyła, okazywałem z kulturą zniecierpliwienie. To oczywiście nie sprawiło, że byliśmy na miejscu szybciej:-)
Las z ogromnymi choinkami, wszystko w śniegu.

Ja oczywiście w kamizelce odblaskowej. To ma mnie chronić przed myśliwymi. No i ogólnie jestem bardziej widoczny, nawet jeśli odbiegłbym gdzieś dalej. Inna rzecz, że nigdy nie odbiegam tak daleko by Pani i Pan nie byli w zasięgu mego wzroku.

Śnieg cały czas miałem przyklejony do nosa:-)

Tyle różnych zapachów, czasami miałem wrażenie, że jakaś zwierzyna mnie obserwuje..
Ja tylko czułem leśne zwierzęta żadnego twarzą w twarz nie spotkałem.

Chwila pozowania.

Posłusznie się zatrzymuje.. W lesie różne ćwiczenia i zabawy też miałem. Przybieganie na gwizdek, szukanie Pani albo Pana za choinkami:-). Nawet pomyślałem czy nie wygenerować sobie takiego leśnego, psiego adhd, ale ostatecznie porzucałem ten pomysł.

Jeszcze raz leśna droga. Pusta, spotkaliśmy bardzo mało osób. Najwidoczniej niewielu ludziom chce się w taką pogodę chodzić po lesie.

Razem z Panią w otoczeniu ośnieżonych choinek

Nawet błoto znalazłem!
A w nim taki kawałek lodu..

..który usiłowałem wydobyć.

I już niebawem chwila powrotu do samochodu, tam zwinę się w kłębek i utnę sobie drzemkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...