4.12.2008

rozleniwiony jestem

Powrócił śnieg, przypuszczalnie przez kolejne dni pobędzie z nami. Jest trochę taki -wodnisty?
Szybko się topi, Pan mówi, że to dlatego, że nie ma mrozu. Nie wiem co to mróz??
Śnieg mi się podoba i mam z nim trochę zabawy:-)
Dzisiaj z Panią na łące szukałem mojego nowego światełka odblaskowego. Dostałem je w poniedziałek, a we wtorek podczas szaleństw z Wolfem zgubiłem:-(
No głupia sprawa, ale naprawdę nie wiem kiedy i jak to się stało. I też nie wiem dlaczego go nikt nie znalazł, powinno migać na czerwono nawet w ciemnościach.

W niedzielę faktycznie pojechałem z Panią po Pana.
Pani nie była na początku zachwycona moim zachowaniem, fakt bylem nieco rozkojarzony. Nie jeżdżę za często komunikacją miejską:-)
Co sobie w tramwaju znalazłem wygodną pozycję, to obcy ludzie na mnie cmokali, wyciągali ręce w stronę mojej sznupy, spoglądali z zaczepką w oczach. Chwilami ciężko było zostać obojętnym. Gdy przejeżdżaliśmy przez most na Renie poczułem jakąś fale nostalgii i wyraziłem to serią psich jęków i szlochów. Cały tramwaj mi sie nade mną litował, tylko Pani nie miała współczującej miny.
:)
Przesiadka.
W metrze wyczułem innego psa, nie widziałem go, ale słyszałem jak użala się nad sobą, wyjątkowo mu się jazda nie podobała. Leżałem skupiony i starałem się go nosem zlokalizować. W końcu musiałem go jednak po psiemu objechać, bo marudził naprawdę nie do wytrzymania. Szczeknąłem basem parę razy i zrobił się spokój:-)
Potem już grzecznie wyczekiwałem aż pojawi się Pan, radość moja była wielka! Pan też bardzo się ucieszył na mój widok, choć Pani twierdzi, że to na jej widok...
Znów metro i tramwaj, już spokojniej, tylko oczekiwanie na przystanku mnie nudziło.
W sumie mógłbym jeździć taką komunikacja pod warunkiem, że zawsze byłoby tyle miejsca bym mógł się wygodnie położyć.
Gdy jest ciasno to za wiele rzeczy mnie kusi, czyjeś torby, rękawy z futerkiem, długie ręce i wszystko to co na mnie napiera.
Zauważyłem, że były też osoby, które się ode mnie z obrzydzeniem odsuwały!
Pani mówi, że to przez ślinę, która mi w tamtej chwili zwisała z pyska:D

A w niedzielę będę miał drugie urodziny i ciekawy jestem jakie niespodzianki Pani i Pan mi przygotują, bo chyba coś wymyślą??

Z różnych względów:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...