7.12.2008

mam 2 lata

dziś mijają dwa lata od chwili gdy moja mama, Pika wydała mnie na świat.
Jak ktoś chce sobie zobaczyć jaki byłem mały i niewinny to zapraszam tutaj:
http://www.aresibo.pl/lablador.php?page=miot_ii_po_porodzie

to były czasy:-), niestety niewiele pamiętam, wydaje mi się, że było to bardzo dawno temu.
Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się odwiedzić rodzinne strony.

Jako prezent otrzymałem bardzo dobrą kość, jej rozgryzanie było bardzo pracochłonne.


Dostałem też nową zabawkę, z gatunku takich jakie lubię najbardziej.


Popołudniu poszedłem też z Panem na łąkę gdzie bawiłem się ze swoimi psimi znajomymi, myślałem, że może pojedziemy do lasu, ale Pani nie jest w formie, pozostała mi więc łąka. Ale nie narzekam, bawiłem się dobrze.


Byłem przekonany, że mając dwa lata jest się już dorosłym psem. Dojrzałym.
Pan twierdzi, że dopiero jak będę miał 3 lata..

3 komentarze:

  1. Hej Enzo 100 lat Ci życzę, zdrowia i wielu zabaw z przyjaciółmi na łące. Ślę CI 1000 merdnień ogona :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czejś. Pszyjm rzyczenia co Ci rzycze. Napotkaj fajną rabradorke. Niech Ci dostarczają szpikowy tord. Chał chał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ezno wszystkiego najlepszego,super gryzaków,smakołyków,dużo zabaw ,zdjęcia jak zawsze fantastyczne.Figa

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...