13.09.2008

szczeniaczki

Moja siostra, Eliza niedawno została mamą, pierwszy raz.
Eliza jest do mnie bardzo podobna, albo ja do niej:-). Różnimy się tylko płcią.
Eliza:
http://www.aresibo.pl/lablador.php?page=galeria&name=lb_eliza_2007

W nocy z 1 na 2 września Eliza urodziła osiem szczeniaczków. Jeden niestety odszedł.
Siódemka zacznie drugi tydzień: jeden czarny piesek, 4 biszkoptowe suczki i dwa biszkoptowe pieski. Ich imiona będą zaczynać się na literę L. Jak Lilo, Lora, Liza, Lima, Lazur,Laser, Limahl:-).
Jakie jeszcze mogą być fajne psie imiona na tę literę?
tutaj kłębowisko szczeniaczków:
http://www.aresibo.pl/lablador.php?page=miot_l_wspolne

tak, na paru zdjęciach widać szczeniaki berneńczyka i landseera.
Berneńczyki urodziły się pod koniec sierpnia, ich mama to Deby. Jest 6 suczek i 4 pieski, będą mieć imiona na literę K.
http://www.aresibo.pl/bernenski_pies_pasterski.php?page=miot_k_ciaza

Małe landseery urodziły się również w końcówce sierpnia, Baily została mamą 7 suczek i 5 piesków.
http://www.aresibo.pl/landseer.php?page=miot_j_ciaza

Teraz to w Aresibo musi być wesoło:-). Serdecznie gratulujemy tylu maluchów.
Cofie, Ty na pewno byłeś osobiście pogratulować, więc liczę na jakąś relację:-)

A jutro, w niedzielę trzymamy kciuki za Cofiego, który będzie brał udział w chorzowskiej Wystawie Psów. Powodzenia życzymy także za mojemu bratu Egonowi i Lejdi (przyrodniej siostrze), którzy również liczą na dobre miejsce i medale:-)

3 komentarze:

  1. Gratulacje Enzo! Znaczy się Wujem zostałeś!!!! A Wuj, to Wuj....
    pozdrawiam, Splendi

    OdpowiedzUsuń
  2. Splendi, dziekuje. pewnie zanim bede mial mozliwosc pojawic sie w hodowli, to wszystkie te szczeniaki beda w nowych domach:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Enzo dzięki że trzymałeś za mnie kciuki wiesz był to dla mnie wielki stres ale pani mnie pochwaliła że wystawiłem się super mam nadzieję że następnym razem będzie jeszcze lepiej:)Egon zajął 2 lokatę no on miał mniejszą rywalizację bo były tylko dwa psy:)Lejdy niestety nie dotarła na wystawę bo był następny poród w Aresibo (DŻani)maluchów jeszcze niestety nie widziałem ale mam nadzieję że niedługo je odwiedzę:)aha Egon jest strasznie do nas podobny też ładnie się prezentował na ringu no to na razie trzymaj się podziękuj swoim właścicielom za słowa otuchy:):)łapka

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...