12.09.2008

lista zakupów

Znalazłem coś fajnego - możliwość stworzenia sobie listy rzeczy, które chciałoby się mieć.
Trochę pobawiłem się tam, ostatecznie zrobiłem liczbę pięciu rzeczy i postanowiłem systematycznie tam dopisywać wszystko co tylko mi się zamarzy. W końcu Pani i Pan tu często bywają, to i tam zajrzą, niech wiedzą co mi to chodzi po głowie:-)
Link dałem po lewej, ale tutaj też wrzucę.
http://enzo.chce.to

Dziś wieczór z Panią trochę był nerwowy. To znaczy ja sobie spokojnie już spałem i śniłem różne psie historyjki, a tu Pani wyszła na balkon i tam się jakoś dziwnie zachowywała. O tej porze nie wychodzi tam, bo jest ciemno i na co tam patrzeć? hehe.. ja miałbym na co, ale Pani przecież nie widzi tak jak ja.
Stałem więc w pokoju przyglądając się Pani, która wychlała się i prowadziła jakieś obserwacje i nasłuch.
Potem obserwowała korytarz przez takie oczko w drzwiach wejściowych. Oczko to nazywa się "kuklok". Następnie z mojego pokoju monitorowała przez okno ulicę. Byłem w gotowości jakby co, nawet jak już się uspokoiła i siedziała, to ja czujnie nasłuchiwałem. Nic się nie działo.
Pani mi wyjaśniła, że słyszała krzyki, ktoś się wydzierał i usłyszała to w łazience zmywając swój mejkap (cokolwiek to znaczy). Krzyk był konkretny, ale nie dało się określić czy pochodzi z góry, z dołu czy zza ściany...
Z balkonu Pani sprawdziła czy się gdzieś tam świeci, było ciemno. Na korytarzu spokój i zero ruchu. Na wszelki wypadek trochę poczuwałem, to nigdy nie zaszkodzi.

Większość dnia przespałem, padało i padało i dlatego taką senność odczuwałem.
Na spacerze natknąłem się na armię ohydnych ślimaków, były dosłownie wszędzie. Na chodnikach czuły się swobodnie. Zawsze tu tak jest po deszczu.

W niedzielę wyścig:-)))
Z ostatnich doniesień wynika, że team Ferrari nie zmienia swego składu na najbliższe dwa lata. Szkoda. Czy z tego ale wynika, że w przyszłym sezonie będzie w BMW dream-team:

(zdjęcie ze strony motorsport.com)

3 komentarze:

  1. Enzus,masz fajne marzenia,legowisko misiowe jest świetne,miska zabawna na kanapę pewnie jeszcze poczekasz ale gicz dostaniesz odemnie jak tylko zawitasz do Chorzowa,obiecuję!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jo juz wyryktowołek adres owcarek.chce.to, ale nie wiem cemu kruca nie fce sie wkleić zdjęcie dylizansu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pan sie dziwil, ze chce miske, ze niby juz mam, ale ta jest dizajnerska i chcialem miec troche takiej sztuki na wlasnosc:-)
    O tej giczy to bede pamietal:-))))

    Owczarku, udalo sie juz z tym zdjeciem? Bo jak cos to Ci pomoge:-)
    Pan moj byl zaskoczony dylizansem.

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...