5.09.2008

NFL i Formuła 1

Wróciły sportowe emocje, kolejny sezon NFL rozpoczęty.
Tak się składa, że spotkania mają miejsce podczas mojego najgłębszego snu, Pani starała się mi wytłumaczyć, że gdy u nas jest noc, to gdzie indziej jest dzień.
Jakoś dziwne to mi się wydaje, ale wierzę, że mówi mi prawdę, w końcu jest wyedukowana, a ja uczyłem się jedynie posłuszeństwa.
Mam różne skojarzenia z NFL, a konkretniej NFL Europa.
Spotkanie w Kolonii pomiędzy Galaxy a Centurions, Pani z Panem na stadionie, a ja biedny Enzuś w domu. Samotny..
:-)
Miałem wtedy jakieś 5 miesięcy chyba i po prostu spałem sobie, chyba nawet nie zauważyłem tego, że zostałem sam.
Gorzej gdy jeździliśmy na mecze Galaxy do Frankfurtu. Wtedy zostawałem u Jagody i te pierwsze razy zamiast drzemać sobie, to czuwałem w przedpokoju oczekując powrotu Pani i Pana. Później już bardziej wyluzowałem:-)
To właśnie maj 2008 i dywan w przedpokoju u Jagody:-)
Wtedy tez poznałem Kimbę, już go na blogu przedstawiałem i prezentowałem zdjęcia naszych wspólnych zabaw.
Tutaj z Kimbą i jego panem, którego bardzo lubię, na podwórku u Jagody.
http://www.kaleidoscope.pl/index.php?cat=23
czyli wspomnienie z czasów gdy futbol amerykański miał się w Niemczech dobrze.

Dziś w USA mecz pomiędzy NY Giants a Redskins Washington.
Pani ogląda w tv:-)

Coraz bliżej też niedziela i wyścig w Spa, już w sobotę kwalifikacje, w piątek treningi. I dobrze, bo będą skupiać się dziennikarze na tym, a nie plotkach kto gdzie będzie jeździł w przyszłym sezonie. Spekulacje trwają, co sie pojawi niby jakaś sprawdzona wiadomość, to za chwilę jest dementowana. Robert Kubica ponoć ma kontrakt z BMW na kolejny rok, ponoć, bo dziś powiedział, że nie wie gdzie będzie jeździł w nowym sezonie. Zobaczymy, niebawem i tak muszą to oficjalnie ogłosić:-)

W Polsce w tym tygodniu na błyskawicznej wizycie pojawił się Fernando Alonso, dokumentacja z tej wizyty wg mnie jest marna.
http://www.formula1.pl/F1_news-4560-Fernando_Alonso_przylecial_do_Warszawy.html
tu można obejrzeć zdjęcia ze Złotych Tarasów.

Tutaj niby inne , a jednak niewiele sie różnią:
http://menforum.pl/fotogalerie/category/53.html

Za to tutaj dość interesujący opis wizyty:
http://moto.money.pl/go/338__Fernando_Alonso_w_Polsce__3__0__5__1102474583.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...