16.08.2009

byłem w lesie!

Tak, dziś udało się w końcu rozpocząć sezon leśny w nowym miejscu zamieszkania. Lepiej późno niż wcale!
Pojechaliśmy w Taunus i zaparkowaliśmy na pierwszym, leśnym parkingu, który wyglądał zachęcająco. Las wyglądał dobrze, dodatkowo drzewa tworzyły naturalną ochronę przed słońcem i biegałem z prawdziwą przyjemnością.

Wiele nowych zapachów, intrygowały mnie niesamowicie!
Spotykaliśmy innych ludzi, psy, rowerzystów. Ja jednak starałem się zwracać uwagę tylko na sygnału Pana lub Pani.
Było naprawdę super i czułem się tam szczęśliwy, pomimo, że upał osłabiał.
Temperatura ok 34 stp. C
Zdecydowanie za dużo.

Okazało się, że nie jedziemy z lasu od razu do domu. Pojechaliśmy do Kronberg, to pobliskie miasteczko. Bardzo ładne, położone na wzniesieniu i mieszkańcy mają widok na góry Taunus, oraz na Frankfurt.
Niestety nie wszystko tam zobaczyliśmy, jedynie Altstadt, czułem już spore zmęczenie i nawet kąpiel w fontannie nie pomogła.

Podczas takiego upału mało kto chodził, uliczki były puste, ludzie siedzieli tylko w kawiarniach, a reszta ukrywała się w swoich domach:-)
O, tu ja, nie widać z takiego ujęcia mojego zmęczenia.
W tej fontannie to pomoczyłem się chwilę i od razu poszliśmy na parking, tam napiłem się wody i ruszyliśmy do domu. Szybko zeszło, zresztą spałem sobie.
W domu też, uzupełniłem płyny i od razu zasnąłem, we śnie przeżywałem jeszcze raz leśny spacer. Tak naprawdę nie spodziewałem się go, bo dziś znów była akcja "wiertarka" i cała ta otoczka z tym związana, sądziłem, że to potrwa i żadna atrakcja spacerowa się nie pojawi. Na szczęście, robota poszła w miarę szybko i ku mej wielkiej radości odwiedziliśmy las.

2 komentarze:

  1. Ależ piękne miasteczko! Nie wspominając o labradorze, rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miasteczko urocze, to fakt, swietne widoki, domki jak z obrazka i najwaznejsze: fontanna gdzie moglem zmoczyc i schlodzic swoje podbrzusze;-)

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...