6.08.2009

psy w potrzebie

Leżałem sobie spokojnie przed telewizorem, przytulony do nóg od Pana. Niby drzemałem ale jednym uchem słuchałem Faktów.
I doznałem szoku słysząc o kobiecie, która z psów robiła smalec, który to później od niej jakaś ciemna masa kupowała(miał niby pomagać na płuca??)..
Babsko mieszka na wsi czyli ma dość spory kawałek własnego terenu, tam w pomieszczeniach gospodarczych żyły te biedne psy. Zaniedbane, utuczone ile się dało, wokół brud i szczątki pozabijanych psów. Ta osoba to chyba jakaś pozbawiona uczuć wyższych, a wszyscy sąsiedzi cierpieli na głuchotę i ślepotę.
Bo jak to możliwe, że obcy przyjeżdżali po ów smalec i o nim wiedzieli, a ludzie z tej miejscowości nie?
Na szczęście znalazł się ktoś, kto postanowił zostać donosicielem i zawiadomił dziennikarzy.

Uratowane psy mam nadzieję, że z czasem poczują się szczęśliwe i zapomną o tym koszmarze jaki miały..
Babie od smalcu grożą 3 lata więzienia.
A ja gdybym ją spotkał, to wbrew mojej naturze okazałbym maksymalna agresję, tak wielką, że by się bała i postarałbym się odpłacić jej za te psie morderstwa!
Ale co byłoby potem? Pewnie by mnie zatrzymano na obserwacji, może nawet źle by się to dla mnie skończyło? Słyszę co dzieje się z psami, które rzucają się na ludzi..
A Pani i Pan mieliby masę nieprzyjemności..
I taka jest sprawiedliwość - zabijała z zimną krwią psy i dostanie pewnie wyrok w zawieszeniu, ja za zagryzienie jej dostałbym karę śmierci..
Nasze, psie życie mało wg prawa jest warte..

Chciałem zobaczyć co stało się z psami, a znalazłem to:
Postępowanie prowadzone jest pod kątem znęcania się nad zwierzętami i sprzedaży środków spożywczych zagrażających zdrowiu. Grozi za to do dwóch lat więzienia.(tvn24)

czyli nawet gorzej niż sądziłem:-(

tu informacje o psach do adopcji
http://foranimals.czest.pl/www/zabijali-psy-na-smalec/

Wśród zabranych pieskow były bernardyny i owczarki podhalańskie oraz nieduże mieszańce. Łącznie przejętych zostało 28 psów.
Prosimy o pomoc: w sprawie adopcji prosimy o kontakt pod nr. telefonu:
692 00 77 77.

Jeśli chcieliby Państwo wspomóc nas finansowo prosimy o wpłaty na konto Pogotowia i Straży dla Zwierząt w Trzciance, ul. Plac Pocztowy 4/6

64-980 Trzcianka z dopiskiemubojnia w Częstochowie“.

Bank PKO BP S. A. w Czarnkowie
87 1020 3844 0000 1702 0048 1093

3 komentarze:

  1. Słyszałam kiedyś o jakimś facecie, który robił to samo co opisana przez Ciebie baba.
    Bez komentarza.
    Pozdrowienia od Britty, która jest coraz bliższa odzyskania balkonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytaliśmy z panią rano i byliśmy pewni, ze poruszysz to na swoim blogu. moja pani nie mogla dojść do siebie po tym artykule. My po prostu nie możemy zrozumieć czegoś takiego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym balkonem to faktycznie trwa cos dlugo, prawie jak budowa nowego;-)

    teraz napisali ze ta od smalcu sie nie przyznaje do winy, no wg niej robila cos normalnego wiec nie ma poczucia winy. pewnie takich jak ona jest wielu:-(((

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...