26.08.2009

pewna sprawa


Wczoraj moja Pani odkryła, że pewna osoba okradła mnie z enzowości.
Było to tak, Pani przypadkiem znalazła pewien portal, na którym każdy może założyć sobie profil dla siebie i swoich zwierząt. Jedna z uczestniczek założyła dla psa niby Mezo - tyle, że na zdjęciach byłem JA!!!
Inna uczestniczka tego portalu rozpoznała mnie (najwyraźniej to czytelniczka moich Plotek, serdecznie ją pozdrawiam:-) i od razu napisała, że to nie Mezo a Enzo i zdjęcia są ukradzione.
Byłem tym zdziwiony i nie rozumiem dlaczego tak ktoś postąpił.
Było mi też smutno, że chciano zrobić ze mnie kogoś kim nie jestem.
Bardzo głupia sprawa, mam nadzieję, że więcej się takie coś nie przydarzy. Fałszywy profil został usunięty.

No jak można tak kraść, co?

W nocy przed snem obserwuje jak w nowym sklepie na półkach ludzie ustawiają towar, przyuważyłem, że dzikie króliki też prowadzą swoje królicze obserwacje. Stoją na dwóch łapach jak takie słupki i się gapią na sklepowe okna. Chciałem je przegonić i parę razy szczeknąłem - króliczki mnie olały, za to Pani zerwała się ze snu i mnie objechała z góry na dół:-(
A dziś po pierwszym "hau" spuściła roletę i z obserwacji nici..

Tak wierny pies czeka na powrót z pracy swojego ukochanego Pana:

2 komentarze:

  1. nie wierzę, taka kradzież własności intelektualnej? dajcie spokój, cholerny internet... że tez ludzi nie stać na odrobinę samodzielności i indywidualności! aż strach pomyśleć ile jest takich stron, na których jakieś nasze rzeczy są spiratowane, ale nigdy do nich nie dotrzemy, bo jak... hmm... Ja ostatnio milczę w Waszych komentarzach, bo mam na głowie milion rzeczy dotyczących wyjazdu, ale wpadam, czytam, oglądam, po prostu nie zawsze mam czas coś napisać. Fotki z psim stadem są super, dobrze ze napisałaś, który jest który, bo przyznaję, miałabym problem:). a kradzież skarpety to normalna rzecz, nawet Dolarowi się to zdarza, a wszyscy wiedzą że Dolar ma milion lat (wniosek: z tego się nie wyrasta;)) ). Pozdrawiam Was z potwornie dusznego Śląska. Złośnica

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, jesteś Enzusiu piękny i sławny, to dlatego....

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...