12.08.2008

wietrznie





2 komentarze:

  1. Cześć Enzo widzę że masz duże tereny do biegania ja mam trochę mniejsze a psów coraz więcej przybywa jak widziałeś mam nowych kumpli:):) no na razie to brzdące choć pani mówi że szybko rosną do mnie to maluchy czasami mnie denerwują bo mi podgryzają kostki uszy długo wytrzymuję ale czasem muszę je ustawić..jedynie jak przyjdzie Lili mieszka dwie klatki obok ma cztery miesiące to z nią trochę pobiegam dawno też nie widziałem się z moim kumplem z dzieciństwa Brutusem nie wiem co u niego słychać..Enzo masz rację że na moim osiedlu jestem czarnym rodzynkiem ale pani się cieszy bo mówi że jestem naj przystojniejszy że czarny się fajnie prezentuje:):)A co do naszej hodowli Aresibo to już wiedziałem wcześniej że będą maluchy bo wiesz moi właściciele i p.Lelonkowie to znajomi ze szkolnej ławy i się przyjażnią tak że ja też czasami biegam z ta całą grupą oprócz Barta i Anubisa oni chyba mnie nie lubią bo cały czas na mnie szczekają..no już kończę pozdrawiam łapka COFIE

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie to ja jestem jednym z mlodszych, wiekszosc to nawet juz bawic sie nie chce:-)pewnie jak widza gdy ja przychodze to maja dosc.

    aaa to sie nie dziwie, ze sie czesto widujecie:-)Pani bedzie jeszcze do nich wyslac zdjecia moich lap, tylko Pan musi to technicznie przygotowac.
    ja jednego landseera tutaj spotykam, ale on malo co zwraca na mnie uwage..
    :-)

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...