16.08.2008

kącik z zabawkami

oto moje zabawki, chwilowo leżące w tzw. kupie
Najczęściej są porozwalane po całym mieszkaniu, bo tak jakoś lubię je roznosić:-)
Część zabawek jest schowana, ponoć dlatego, że i tak wszystkim jednocześnie się nie bawię.
Piłki z którymi chodzę na dwór leżą na półce w przedpokoju. Rekin aktualnie w wannie, ponoć nadawał się do kąpieli.
A tutaj:
dwa nadjedzone wołowe uszka light
kość długowieczna
sznur gruby
sznurki różnego typu związane ze sobą
żyrafa zakończona sznurkami
gumowe grube kółko
maskotka tygrysek

W ostatnim czasie najbardziej lubię żyrafę, miała takie rogi, ale już je odgryzłem.


Wczoraj jednak leżałem sobie z tygryskiem.
Jak byłem młodszy, to sądziłem, że piloty do tv i telefony też służą do zabawy. Jeden z telefonów do dziś ma ślad mojego kła.
Teraz są te przedmioty mi obojętne.
Zdecydowanie bardziej intryguje mnie pranie. Gdy tylko mam okazję to uprowadzam jakieś skarpetki czy też majtki:-)
Reszta już tak nie interesuje mnie. Pani się denerwuje gdy to widzi, bo musi ponownie wrzucić to do prania. Bo ja najczęściej takie świeżo wyprane porywam:-)

Jeszcze powiem jakie zabawki mam schowane: aporty, jeden taki zwykły, dwa do wody, małe kółeczka gumowe, zabawkę gumową wyglądającą jak zębatka, kong, kula - smakula, może jeszcze jakieś niespodzianki tam są, ale nie pamiętam.

2 komentarze:

  1. No to niezły asortyment. Ja nie mam zabawek bo ich nie lubię. Podobnie jak Badzielec. Kiedyś miałem do zabawy paputki mojej pani, ale zeżarłem i kocyk różowy też. Po tym już nic innego mnie nie interesowało mimo, że dostęp miałem do różnych cudów, które jako zabawki mogły służyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. papucie to tez poobgryzalem, moze nie tak, ze nic z nich nie zostalo, ale do noszenia sie juz nie nadawaly. jakies 3 pary chyba wykonczylem.
    jakbym nie mial zabawek, to znalazlbym sobie cos innego do noszenia:-)
    kocyk czy smzatke z legowiska tez czesto gryze, ale tak nieszkodliwie.

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...