25.08.2008

plotki o mnie i Robercie Kubicy

Dzisiaj wieczorem tak szalałem z Wolfem, że po powrocie do domu tylko zjadłem posiłek i poszedłem spać.
No, może nie tak od razu, trochę się po balkonie pokręciłem i kuchni ale senność poczułem szybko:-)
Co innego rano, byłem dość aktywny i zaczepiałem Panią co chwilkę. Denerwowała sie nieco i poszła do sypialni prowadzić rozmowę telefoniczną. Wtedy znalazłem jakiś kawałek plastiku i pociąłem go zębiskami na mniejsze kawałki. Pani jak wyszła z sypialni, to od razu zauważyła mnie i efekt mojej zabawy.
Okazało się, że to był kawałek jakiegoś naczynia kuchennego i dostałem od Pani w nagrodę niezadowolone spojrzenie.
:-)

to moje wieczorno-nocne wygibasy
jak słyszę, że aparat fotograficzny zostaje włączony, to odruchowo muszę choć troszkę otworzyć oko

na dobranoc garść plotek, ciekawostek i faktów o Robercie Kubicy:-)
Po każdym wyścigu widzę, że takie właśnie rzeczy są tutaj poszukiwane.



Kubicę w Ferrari chcieliby widzieć włoscy kibice. Polak w Italii jest popularniejszy niż obaj kierowcy „Czerwonej Strzały” - Kimi Rakkonen i Felipe Massa. Robert bardzo dobrze mówi po włosku - mając 13 lat wyjechał na Półwysep Apeniński. Przed każdym wyścigiem Formuły 1 opowiada w studio włoskiej telewizji o torze. Ma w tym kraju wielu fanów - czytamy w "Fakcie". Kubica i Domenicali długo rozmawiali ze sobą w Walencji, gdzie Polak zajął trzecie miejsce. Włoch wie, że BMW ma pierwszeństwo w podpisaniu nowego kontraktu z Robertem. Ale tylko na przyszły sezon. Co nie znaczy, że nie można przebić Niemców większą kwotą. Raikkonen zarabia 30 mln dolarów, Kubica dziesięć razy mniej. Już raz nazwisko Polaka pojawiło się w oficjalnej książeczce biura prasowego Ferrari – przygotowywanej z okazji wyścigu o Grand Prix Francji. Wówczas tłumaczono to pomyłką, ale wszyscy fachowcy twierdzą, że kwestią czasu jest to, kiedy Kubica wsiądzie do „Czerwonej Strzały”. Bo nikt nie ma wątpliwości, że prędzej czy później tak się stanie. (źródło: dziennik.pl)


Kubica i Hamilton mają podobne poczucie humoru i często to pokazują.Kiedy jeden z dziennikarzy zapytał Brytyjczyka o bóle karku, które zagroziły jego startowi w Walencji, Hamilton odrzekł, że wszystko przez poduszkę na której spał. "Było niewygodnie" - tłumaczył.Kubica od razu to wykorzystał. "Znam kierowcę, który zawsze wozi ze sobą własną poduszkę" - sprytnie zasugerował Brytyjczykowi odpowiednie rozwiązanie. "To ty?" - natychmiast odpowiedział Hamilton. "Nie" - odrzekł na to Kubica. "A myślałem, że zawsze masz ze sobą swojego pluszowego misia" - kierowca McLarena nie zamierzał odpuszczać.
(źródło: wp.pl)



BMW Sauber chce przygotować bolid na kolejny sezon i nie zamierza już teraz walczyć o mistrzostwo świata. Kubica nie jest jednak zadowolony z tej decyzji. "Kubica czeka już na sygnał od Hondy i myśli o tym, jakie ma szanse na przejście do Ferrari" - podejrzewa znany komentator Formuły 1.
James Allen, bo o nim mowa, zauważył, że dyrektor BMW Mario Theissen i Kubica pozostają w chłodnych relacjach. (źródło: wp.pl)

Te chłodne relacje było widać w niedziele, Mario Theissen, zawsze po wyścigu rozmowny unikał dziennikarzy i nie było też widać by wymieniał uściski gratulacyjne z Robertem Kubicą.




Duński dziennik BT pisze, że "walka o tytuł mistrza świata jest w tym roku zacięta jak nigdy". Gazeta przedstawia w poniedziałek obszerną analizę sytuacji w F-1 i sylwetki "czterech asów F1". Sa to Lewis Hamilton, Felipe Massa, Kimi Raikkonen i Robert Kubica.
Kubica przedstawiony jest jako as kier i zdaniem gazety "ma większy wrodzony talent niż obecny mistrz świata Kimi Raikkonen. Niestety jego bolid wydaje się gorszy niż konkurentów, a wsparcie kolegi z zespołu jest raczej chłodne. W dodatku dla BMW może to być nieoczekiwana sytuacja ponieważ zespół jeszcze nigdy nie walczył o podium w klasyfikacji generalnej". (źródło: Gazeta Wyborcza)

Jak widać wieje chłodem w teami BMW:-)
i od pana Mario i od Nicka H.
Może więc pora na cieplejsze klimaty?




Pamiętacie zegarek Roberta Kubicy? W 2006 roku zegarek dostępny był „na zapisy” i rozszedł się równie szybko, jak Kubica pokonuje okrążenie toru. Utrzymanie współpracy promocyjnej z Robertem Kubicą, oraz sukces ubiegłorocznej emisji, skłonił firmę Certina do wypuszczenia na rynek zegarka DS Podium Robert Kubica 2007 oraz drugiego limitowanego zegarka DS Podium Square, BMW Sauber F1 Team. (źródło: luxlux.pl )

http://www.motofanshop.com/zegarek-certina-robert-kubica.html
pod tym linkiem wspomniany zegarek można bardzo dokładnie obejrzeć.




reklama BMW z Robertem Kubica i Nickiem Heidfeldem





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...