25.01.2009

labrador w lesie


jeszcze parę migawek z lasu. powyżej: staram się znaleźć w miarę świeżą trawę. nie jest to niemożliwe, parę kępek znalazłem i ze smakiem zjadłem.

poniżej z Panem, słońce jeszcze przygrzewało, choć jak wychodziliśmy z lasu, to nie było już takie intensywne.

o tej porze roku las nie wygląda najlepiej. ani zieleni, ani śniegu, ani kolorowych liści, dość nieciekawie. na szczęście słońce zawsze wszystko zmienia, w jego promieniach las dziś też wyglądał ładnie. dla mnie było to bardzo udane wyjście, wróciłem zmęczony ale szczęśliwy.

muszę przyznać, że taplanie w błocie mam też niby to zabronione. gdy Pan albo Pani widzą na horyzoncie błotną kałużę pilnują abym w nią nie wbiegał. ale czasem chwila nieuwagi i pierwszy odkrywam jakieś bajorko.. potem to już mogę włazić w każde - i tak jestem brudny.
zawsze potem albo spłukiwanie ze mnie brudu, albo czyszczenie mojego futra, przed wejściem do samochodu, a potem jeszcze w domu. bardzo tego nie lubię, ale cierpliwie staram się znosić.
w domu wszystkie ściany teraz są białe:-), kanapa też jest jasna, podłogi również... szkoda, że nie mieszkam tak jak Wolf - na parterze z ogródkiem, wówczas czyszczenie mnie przebiegałoby sprawniej i było nieco prostsze.

a to sobie leżałem w sobotę, baardzo się wtedy nudziłem:-)

5 komentarzy:

  1. Uściski *Enzowe*
    Kit (Kasia)
    Georgia

    OdpowiedzUsuń
  2. Enzecku, mos racje! Kępki som barzo smacne! Ludzie to nie wiedzom, co dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Owcarku, bo ludzie to wszystko musza miec na talerzu, zaden sie nie schyli, nie pogrzebie w ziemi za smakolykiem. truflami sie zachwycaja, ale sami tez ich nie wygrzebuja:-)
    probowalem pietruszki, salaty, kapusty, jak w kuchni cos na podloge spadlo, ale ta "od czlowieka" zielenina mi nie smakuje -pozostane prze kępkach:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne zdjęcia i las. Hauuuuuuuu.
    U nas malaryczna pogoda.

    A na przyjęciu to spałem pod pianinem, bo pod stołem nie było już miejsca.
    Takie tam rodzinne imieniny.
    Qrcze, czy psy obchodzą imieniny? Jak tak to kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas pogoda tez nieciekawa, za dnia niby wiosennie, a wieczorem mroz calkiem konkretny.
    ja nie wiem jak z imieninami, bo my wszyscy obchodzimy urodziny:-)
    chcialem znalezc w wikipedii kiedy Enzo ma imieniny, ale tam przekierowanie na Wincenty sie robi...

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...