27.09.2010

powrót z wojaży

Gdzie ja to nie byłem przez ostatnie 2 tygodnie... różne miejsca.
Dla mnie każde miejsce jest wygodne w którym udaje mi się zwinąć w kłębek, jednak dziś jestem zadowolony z tego, że znów śpię na swoim legowisku przy oknie.
Na wakacjach spałem na swoim legowisku turystycznym, zwanym w skrócie turystyką, miałem ze sobą dwie maskotki, zabawki do aportowania, miski. Nawet udało mi się w jednym z miejsc zając kanapę i wylegiwałem się na niej do oporu.
W domu jednak najlepiej!
Wszystko co przeżyłem i zobaczyłem opiszę, zdjęć mam sporo, bo chętnie pozowałem(nawet pod tą porzucona budą;-)

A na początek chłodzenie się w fontannie.
Taka potrzeba była, bo zdecydowanie było wszędzie letnio, nie jesiennie.
Dopiero jak wyszedłem z tej fontanny to okazało się, że była tam tabliczka z zakazem wchodzenia i picia wody.
A ja i wlazłem i pochłeptałem trochę. Ale nic złego potem się nie działo;-)

Komuś ta fontanna może wydać się znajoma;-)

5 komentarzy:

  1. Kolega też wrócił z wojaży.
    Super!!!
    Nie mogę doczekać się relacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. relacji bedzie wiele;-) nie dalbym rady upchnac tego w jednym wpisie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey Enzo,

    oh schön - wir freuen uns auf Deine Berichte! Kam niemand, um dich aus dem Brunnen rauszuwerfen? Hier hätte es sicher gleich großes Geschrei gegeben...

    Liebe Grüße, Nero & Murphy

    OdpowiedzUsuń
  4. Enzo- Przyjacielu! Serdecznie dziękuję, że i do mnie trafiła część pozdrowień z CITE DE CARCASSONNE. Pani aż piszczała z radości. Nie dość, że kartka z podróży dotarła, to jeszcze na niej ulubione francuskie zamki. Cieszymy się wspólnie, że tyle Wasze oczy widziały i że szczęśliwie wróciliście do domu. A teraz poprosimy o sukcesywnie przekazywane relacje, bo jesteśmy bardzo, ale to bardzo ciekawi tych miejsc i Waszych przygód.
    Moc szczególnych i serdecznych uścisków ślemy .
    Aron i jego pani Iwona

    OdpowiedzUsuń
  5. Neru und Murphy
    ich habe viel von Abenteuern zu beschreiben habe.
    Eintritt in den Brunnen wurden verboten, wie man sehen kann ich brach das Verbot
    BÖSE ENZO:D
    gruesse:-)))

    Ivon ciesze sie ze dotarlo:-)
    teraz sobie wspominam opisujac to co przezylem, to jakbym znow byl w tamtych miejscach..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...