29.09.2010

filmy z Imperii




2 komentarze:

  1. Enzo Kochany- ależ miałeś cudowne wakacje!
    Kasiu - tak się cieszę, że wakacje się udały i jestem pod wrażeniem wielkim- ile Wam się udało zwiedzić ! Z serca dziękuję za pamięć o nas i kartkę z tak cudnego zakątka. Trafiłaś w moją miłość do zamków - jednym słowem prosto w serce.
    Nie ukrywam też wielkiego podziwu na pływackich wyczynów Enzo - aż niespokojna byłam, gdy zobaczyłam jak daleko od brzegu... ale rozsądek wrócił - przecież labradory pływają wybornie.
    Aron niestety jeszcze nie pływał, czyli wszystko co najlepsze w życiu- wciąż jeszcze przed Nim. Pozdrawiamy Was bardzo bardzo serdecznie, moc uścisków z Kamionek (((:
    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aron koniecznie musisz dac poniesc sie fali, na pewno bedziesz zachwycony:-)
    Ja pływam od malego,w jeziorach, rzekach i morzu.
    ewentualnie błotne kałuze:D
    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...