9.09.2010

pozowanie

To był dzień w którym ktoś pożyczył sobie moją piłkę. No, tak..w zasadzie nie była tak całkiem moja. Czyli ktoś zabrał z mojej kryjówki piłkę, którą zdobyłem na spacerze dzień wcześniej.
Szukałem z Panią i niestety, ani śladu!
Oboje byliśmy rozczarowani, bo innej zabawki ze sobą nie mieliśmy.
Za to Pani miała aparat więc parę razy ustawiłem się ładnie do zdjęć;-)

Niektóre figury były spontaniczne;-)
To była sugestia, aby Pani jednak coś wymyśliła, po prostu COŚ.
Chwila spokoju i spojrzenie w obiektyw
Co jedno zdjęcie to jestem ładniejszy:-)
(nie ma to jak samemu sobie prawić komplementy)
A dziś zero słońca, pada raz mocniej raz słabiej. Przynajmniej można się dobrze wyspać, co zresztą pokazałem w poprzednim wpisie.

5 komentarzy:

  1. To prawda, Enzo - rzeczywiście jesteś bardzo ładny:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Enzo jest bardzo fotogeniczny :)
    Pozdrawiam!
    O.

    OdpowiedzUsuń
  3. hejka Enzo
    To ja Splendi. Jakoś się tułam. Rzadziej siedzę na blogu, bo mi komputer się popsuł :-(. Widzę, że u Ciebie śliczna pogoda. Jak tam byliście już na grzybach?
    pozdrawiam Twoją Panią, Pana i oczywiście Ciebie, S i K

    OdpowiedzUsuń
  4. a u mnie nadal goraco, Lulex chowa sie pod lozko z goraca i tam sobie spi. a Enzo jest najsliczniejszy na ostatnim zdjeciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Splendor!!
    teraz po wakacjach wiem jak to meczy gdy nie ma sie dostepu do komputera, a wzasadzie internetu. akurat w tym czasie ma sie natchnienie i milion pomyslow, a tu technicnzy brak mozliwosci. pewnie gdy Wasz komputer odmowil wspolpracy miales w glowie ulozone wspaniale opowiesci..
    Na grzybach nigdy nie bylem, spotykam na lace czasem jakies grzyby, Pani mowi, ze to psiary czy jakos tak. nie wiem co one maja z psem wspolnego;-)
    W lesie za grzybami nie nozdrzuje, bo u nas w domu nikt by ich nawet nie zjadl, tacy strachliwi;-)))
    pozdrawiam Was mocno:-))

    Obiezyswiatko i Anonimowy, dziekuje ze mile slowa:-)

    Galapagos, na upaly najlepsza woda, albo kamienie, tzn kamienna podloga. ja jeszcze pod biurkiem czasem sie klade, wydaje mi sie, ze jego cien mnie chroni przed goracem.
    no ale teraz to juz jesienne temperatury nastapily;-))

    pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...