29.07.2009

odgapiłem od Bankiera

Najnowszy wpis na blogu Bankiera przypomniał mi, że również posiadam gumowe kółeczko do zabaw. Pani je odszukała i dziś zamiast za piłką biegałem za żółtym kółkiem.
Ze względu na pogodę nie była to za długa zabawa, ale i tak czułem się usatysfakcjonowany.

Pies w powietrzu:
Kółko czasem tak się przekręca, że omal nie wchodzi mi na łeb:
Błyszczące futro:
Poobgryzałem trochę to drzewo, wolę jednak trawę;-)
Wracamy do domu?
Muszę też napisać, że ten kawałek trawy na którym najczęściej biegam był zajęty przez rower i właściciela tego pojazdu. Pan tylko w majtkach leżał na kocu i wygrzewał raz brzuch, raz plecy.. Korciło mnie by tam podbiec i sprawdzić dokładniej kto to, ale Pani nie pozwoliła, zerkałem z daleka, stąd wiem, że raz brzuch raz plecy;-))))

1 komentarz:

  1. Dobre miejsce na spacerki, bo jest tez cień :))
    Enzo, Ty jesteś grzeczny - mnie żadna siła nie powstrzymałaby przed obszczekaniem tego 'plażowicza' ;)
    Futerko masz extra!
    Podobno gryzienie patyków dobrze robi na zęby (to niby zamiast szczotki i pasty, do której usiłuje mnie bezskutecznie przekonać Moja :))
    Dzisiaj wyjeżdżam na działkę, a w poniedziałek - mam nadzieję - będzie fotorelacja.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...