27.07.2009

z lipca

wybrałem tylko parę haseł - czyli wpis typu, czego ludzie szukają na moim blogu;-)
jak zwykle bywają zaskakujące i wesołe. albo też takie co mnie bardzo denerwują(typu "lablador", "labrador śmierdzi" itd)


sikanie podczas wyścigu( zdjęcia)
-niestety nie dysponuje takim zdjęciem. jak się z kimś ścigam, to biegnę a nie sikam, a jak sikam to nie ścigam się;-)
pewnie autorowi chodziło o sikających kolarzy, o takich:
www.patrz.pl

dlaczego szczeniaki labladory smierdza?
-dlaczego ktoś tak w ogóle może pomyśleć? szczeniaki pachną psem, dorosły pies ma również swój zapach, różni się on od człowieczego, ale w żadnym wypadku to nie jest smród!
pies może śmierdzieć gdy się w czymś wytarza, okąpie w jakiejś stojącej wodzie(staw), ale pytanie czy człowiek zawsze pachnie?

nie boje się w kartonie śpie
-brzmi jak fragment jakiejś piosenki, prawda? nie wiem o co chodzi, ale wygląda na to, że ktoś jest odważny, albo mały skory mieści się w kartonie;-)


piosenka o plackach
- to można naprawdę różnie interpretować:-). ja przyjąłem, że tu chodziło o placki ziemniaczane. tylko po co o nich śpiewać?


zdjęcia pięknych czarnulek
-spore pole do popisu, ja wybrałem te:
wiecej zdjęc czarnulek:
http://zapraszamnaciasto.blox.pl/html


labrador na łokciach
-chyba chodzi o jakieś cyrkowe sztuczki!


ogolili mnie w nocy
-brzmi dość dramatycznie i nie wiem czy wypada się z tego śmiać? pewnie nie, ale się jednak śmiałem:-(
mogę tylko pocieszyć, że włosy odrastają i może ten ogolony znów ma bujną czuprynę, brodę czy wąsiska;-)

siwy włos u psa
-nie ma co dramatyzować, mam już kilka i z dumą noszę. Przy uchu, na karku, na moim czarnym futrze rzucają się w oczy, ale nie stresuje mnie to wcale.


żyrafa wylizuje ekran komputera
-nie wiem co poradzić;-)))
może nie należy trzymać żyrafy i komputera w jednym pomieszczeniu? albo docenić, że monitor jest wyczyszczony?

zdjecie swini
-poszukiwano jeszcze i zdjęcia świni w błocie. coś mi się wydaje, że popularność świni spowodowana jest tytułem jednego z starszych wpisów("Jestem świnią"). trudno.
irlandzka świnia:

dlaczego labradorowi śmierdzą uszy
-trzeba się udać do doktora, może być zapalenie

jak odpowiedzieć na pytanie: co autor miał na myśli
-najlepiej prosto i z sensem;-)
naprawdę ludzie to mają wyobrażenie, że w internecie są gotowe odpowiedzi na wszystko. myślenie widać boli, przynajmniej niektórych.


"jak się robi kawę z expressu"
-można zerknąć:
http://www.espresseria.pl/html/sposoby_przyrzadzania.htm
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ekspres_do_kawy

czy labradory lubią jeździć?
-te co mają prawo jazdy to bardzo

szampan mumm formuła 1
http://www.mumm.com/visites/


Pietrasanta
-
to wiadomo czemu, tylko linki do strony miasta, zdjęć domu Roberta Kubicy brak

http://webcam.deili.info/pl,1,2,1345
http://www.comune.pietrasanta.lu.it/

4 komentarze:

  1. jak zwykle - padłam ze śmiechu. a internet ma gotowe odpowiedzi, tylko nie zawsze o to nam chodziło (to trochę jak zadawanie pytań guru albo wyroczni, też diabli wiedzą co Ci nagada;)). czasem sama wpisuję w google takie rzeczy, że jeśli ktoś ma takie statystyki jak Wy, to pewnie pieje z moich zapytań do googlowej wróżki;). pzdr. Złośnica

    OdpowiedzUsuń
  2. a tak poważnie dlaczego żyrafa wylizuje monitor??

    OdpowiedzUsuń
  3. :)))))
    Ludzie to mają problemy!
    Nie to, co my - psy :)

    Enzo, nadrabiam zaległosci czytelnicze u Ciebie ;))
    Nie wiedziałem, że przeprowadzka wiąże się z takimi komplikacjami, a Moja tez chciałaby wyprowadzić się ;))
    I cieszę się, że już masz jakieś towarzystwo na spacerkach :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam nie wiem o co z ta zyrafa chodzi:-)
    ktos widac mial bujna wyobraznie:-)

    Zlosnico, ja z wyszukiwarki nie korzystam, zlecam to Pani, a co ona tam wpisuje jak szuka to nie wiem, zawsze liczy sie to czy znajdzie;-)

    Bankier, myslalem ze na jakies wczsy pojechales;-)
    Sama przeprowadzka to nic, juz nawet zapomnialem o niej.Tylko ci fachowcy, ktorzy okazuja sie byc nie-fachowacami..
    A gdzie bedziecie(chcecie) sie przeniesc?

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...