19.07.2009

deszczowy weekend


Pada od dwóch dni, pokrzyżowało to ponoć różne plany weekendowe.
Zamiast interesujących wyjść trwają prace domowe. Wiele interesujących rzeczy, których ja jestem tylko obserwatorem.
Pan wierci dziury w ścianach, takie majsterkowanie mnie ciekawi, ale nie mogę ułożyć się dostatecznie blisko, bo zaraz jestem odsyłany na swoje legowisko.
Niby w trosce o moje zdrowie. Za to później oglądam sobie co nowego się pojawiło, a to lustro, a to jakaś lampa. Najlepsze jest to wieszanie, przykręcanie, wiercenie, tyle, że zawsze okazuje się, że ja przeszkadzam.
Unoszę się honorem i idę sobie zwinąć się w kłębek u siebie.
Ponoć w tygodniu też wiele interesujących rzeczy będzie się działo: przyjdą fachowcy;-)
Mam tylko nadzieję, że ten od kafli już się nie pojawi, wyjątkowo mnie denerwował.
Czekam też na lepsze czasy w kwestii psich zabaw. Jeszcze nie ma takich regularnych jak w Kolonii. Widzę paru kandydatów na dobrych znajomych, co z tego wyjdzie to czas pokaże. Wiadomo, że liczy się też pan czy pani takiego psiego kolegi. Na razie nie zauważyłem żadnej grupy spotkaniowej, to z jednej strony dobrze, bo ludzie z takiej grupy stoją zazwyczaj i plotkują, a my psy musimy samodzielnie sobie organizować zajęcia:-)
Liczę na jakieś zabawy zanim pojedziemy do Wolfa i Rufusa, abym mógł im trochę poopowiadać o nowych znajomych. Już nawet podsłuchałem, że zostanę z nimi parę godzin sam w domu!
Tyle, że będziemy wtedy po spacerze, więc pewnie sen nas zmorzy.
Szkoda, że nasz sąsiad z parteru nie ma jakiegoś miłego psa, pewnie w ogródku miałby taki dmuchany basen, wówczas mógłbym wpaść do nich z sąsiedzką wizytą. Tyle ogródka się tam marnuje..

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki i życzę szczęścia w czasie wizyty "fachowców". Do mnie jeszcze nie dotarli, choc twierdzili, że mogą zacżąć we wtorek czyli jutro. Zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak bym Marleya widziała, On śpi identycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to chyba ulubiiona psia pozycja:-)
    lezec lekko opierajac sie o sciane, ktora szybko wymaga odswiezenia;-)

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...