13.07.2009

specjaliści

Nie wiem gdzie się schować, gdziekolwiek nie pójdę to słyszę bardzo denerwujący dźwięk. Spodziewałem się, że coś dziś będzie się działo, bo rankiem przyszedł Wąsacz z jakimś "specjalistą" i oglądali podłogę jakby coś na niej było i najwyraźniej coś tam znaleźli, bo umówili się na wizytę o 14.00.
Pani tylko miała minę niezadowoloną, pewnie myślała, że od razu rano zrobią co tam mieli zrobić i będzie spokój..
Jakieś 20 minut temu przyszedł specjalista z narzędziami, zamknął się w łazience i nagle ..huk!
Aż całe moje enzowe ciało podskoczyło i tak parę razy.. Pani powiedziała, że mam się nie stresować, bo to trochę może potrwać(ten huk) i musimy to wytrzymać, w dodatku w przedpokoju też będzie zrywał jedna z kafli.
Wspaniale.. przede wszystkim to ci specjaliści powinni sobie zegarki kupić, bo nawet ja się lepiej znam na czasie od nich. I na przykład wiem, że do 14-tej to jeszcze trochę daleko:-).
Jak się kładę na podłodze to czuję jak cała drży, mógłbym iść na balkon, ale wolę zostać przy Pani i wymieniać z nią zbolałe spojrzenia. Pani powiedziała, że może po tej serii uderzeń młota przejdzie jej migrena, co to trzyma ją od wczoraj..
Zdecydowanie wolałem jak w ubiegłym tygodniu był u nas malarz. Jakiś taki weselszy był, uśmiechał się do mnie i pracował w ciszy, a tak wszystko pozakrywał specjalnymi matami i foliami, że nic po nim sprzątać nie trzeba było.

Rano wychodzę sobie na spacer i spotykam sąsiada z małym szorstkowłosym jamnikiem. Czyli mieszka tutaj inny pies. Ale przywitaliśmy się z dystansem, wyczułem jakąś tam zamaskowaną wrogość, potem sąsiad powiedział, że to wiekowy jamnik i może dlatego nie chciał się spoufalić?Dobrze że u nas jest winda, bo jakby taki jamniczek tymi krótkimi łapkami wbiegał na swoje piętro?


taka psia biedność:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...