22.07.2009

wieczory w parku

Wieczorny spacer zawsze obfituje w wiele atrakcji. Wtedy najczęściej spotykam psy zamieszkałe w okolicy, wtedy zabawa jest najlepsza(czy to piłką czy to kijkiem), bo słońce tak mocno nie przygrzewa i mam więcej ochoty do biegania. W południe też w zasadzie mam ochotę na bieganie, skakanie i inne wygłupy, tylko szybciej odczuwam zmęczenie.
Ze dwa dni popadało, ale szczerze mówiąc nawet tego nie zauważyłem, lepiej mi się spało;) nic więcej.
W niektóre wieczory do naszego parku przychodzi grupa osób, która bawi się samochodzikami zdalnie sterowanymi. Nie wiedziałem na początku co to jest, tylko dźwięk jaki wydawały przykuwał moją uwagę. Te samochodziki pędzą bardzo szybko i są super głośne. Odgłosy słychac w całym parku!
Tu właśnie stoję i nasłuchuję:
Pewnie wstyd przyznać, ale za każdym razem słucham i zastanawiam się nad tym dźwiękiem jakbym go pierwszy raz słyszał;-)
Wydaje mi się, że może to coś nowego?
Zdarzyło mi się też obszczekać owe autka.. stałem z Panią obok ścieżki, którą jeździły. Nic się nie działo, w końcu jedno zaczęło pędzić w moją stronę(tak mi się wydawało) i nie wytrzymałem i zaszczekałem prawdziwym, męskim barytonem.
A wczoraj popołudniu widziałem policjantów na śmiesznych pojazdach. Miał ten pojazd dwa kółka, ale człowiek na nim nie siedział jak na rowerze, a stał prosto i rękami opierał się o taką jakby kierownicę. Pojazd posuwał się dość szybko ale i dostojnie.
Policjanci wjechali na tym do parku, zlustrowali wszystkie ścieżki i pojechali gdzieś dalej.
Ten pojazd nazywa się segway.
Tu można sobie zobaczyć filmy, każdy w mieście może sobie wypożyczyć sagway'a i zwiedzić w ten sposób interesujące go miejsca:
http://frankfurt.segway-citytour.de/

O, tu zdjęcie znalezione w sieci, bo my nie mieliśmy możliwości zrobienia własnego:
zdjęcie podebrane z:
http://www.willisms.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...