30.03.2010

ślady wiosny

Jak poszedłem popołudniu na spacer, to pogoda w momencie się zmieniła!
Słońce się schowało, pojawiły się chmurzyska i zamiast mieć zdjęcie w słońcu mam zdjęcie ze śliną;-))

Tu widać, że krzaki mają już młode liście. Nie wszystkie krzaki są takie zielona, ale niebawem będą;-)


Forsycje już na żółto, czyli nie można mieć wątpliwości jaka jest pora roku.
Liść z bliska, a w oddali deszczowa chmura.
A to drzewa które lubię, kwitną na biało, różowo i ciemno-różowo. To chyba magnolia.

3 komentarze:

  1. to nie jest sprawiedliwe ja musze sikac na gołe krzaki, bez listków...

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Bakim też bylismy na wiosennym spacerku, wkrotce będą zdjęcia :)
    Szkoda, że Tobie słonko uciekło ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bardzo serdecznie chciałabym powitać Panią i Pana wspaniałego Enzo, a Jego samego poprosić o podanie psiej łapy. Jest mi niezwykle miło poznawać przygody Enzo , widzieć ile daje Wam radości.
    Przepraszam, że tak długo to trwało zanim się po raz pierwszy odezwałam. Odtąd nie będę już milczała... Mam ogromne zaległości, ale wierzę że są do nadrobienia. W pierwszej wolnej chwili powrócę do Was , by od samego początku pochłonąć Wasze opowieści.

    Przyjmijcie proszę życzenia
    zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół

    Załączam moc wiosennych pozdrowień i specjalna porcję głaskania dla Enzo.

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...