10.03.2010

po psim święcie


Z komentarza (od Beaty) dowiedziałem się, że wczoraj był Dzień Psa.
Nie wiem co teraz myśleć o Panu i Pani.. zapomnieli??
A może wychodzą z założenia, że mam ich dobroć i serce każdego dnia więc nie ma sensu świętować dodatkowo?
Sam nie wiem;-), wiadomo, że dodatkowa zabawka czy smakołyk wcale by mnie nie zasmucił.
Ale też bez okazji dostaję i smakołyki i zabawki, nie będę narzekał.
Chciałbym mieć pewność, że wszystkie psy mają się tak dobrze jak ja: codzienną porcję jedzenia, swój własny kąt do spania i opiekę ludzi.
Tego właśnie życzę wszystkim znajomym i nieznajomym mi psom z okazji wczorajszego Dnia Psa.

Pani powiedziała mi właśnie, że wyprała moje legowisko z okazji minionego psiego święta. Ciekawe, myślałem, że zrobiła to dlatego, że legowisko było brudne;-)). No niech będzie.

6 komentarzy:

  1. moze wreszcie uda mi sie pokonac weryfikacje słowa przy doadawaniu komentarza w kazdym razie gdyby sie udałó to pozdrawiam Tomekz lasu

    OdpowiedzUsuń
  2. A może Twoi, tak jak Moi myślą że to 1 lipca?
    Dajmy im jeszcze jedną szansę :)
    A w zasadzie dlaczego Dzień Pas nie może być ... codziennie?

    Enzo, jakie wspaniały miałeś urlop! Moi tylko zdjęcia z gór mi przywieźli ;(
    Cieszę sie, że masz fajnych nowych znajomych :)) Chyba dobrze Ci tam jest? No poza jakimiś incydentami, oczywiście ;)
    Wracam czytać zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. owcarek podhalański17.03.2010, 10:52

    Skoro, Enzecku, momy Dzień Psa, to moze by przydało sie ludziom odwdzięcyć i powinniśmy wyznacyć jakomsi date na Dzień Cłowieka? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysl Owczarka Podchalanskiego popieram. Tylko kto w naszym psim pojeciu jest czlowiekiem?Jamnik Atonek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. to byl dzien psa!
    jestem winna mojej Lulu jakis prezencik ;)

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...