25.03.2010

psi domek

Widział ktoś ten domek na żywo?
Jestem ciekaw gdzie on się znajduje, Pani uważa, że w USA. To za daleko, aby zrobić zwiad;-)
Domek mnie zachwycił -ktoś pomyślał o psach!
Bo to chyba dom dla psów? Szkoda, że nie ma więcej zdjęć, bo interesuje mnie to, jak on wygląda z drugiej strony. Powinien mieć balkon, albo taras.
Mieszkałbym w takim domu z psimi przyjaciółmi.
Na parterze byłby pokój do jedzenia i polegiwania gdy wpadną jacyś goście. I duża spiżarnia;-)
Na górze byłby duży sypialny pokój. Dla każdego wygodne legowisko, takie jak lubi, ale też jakiś wspólny dywan, bo wiadomo, że czasem psy lubią spać poprzytulane do siebie.
W zasadzie ta rozchylona sznupa to pasuje na taras, a oczy wyglądają na oszklone i tam byłby ogród zimowy.
Nasi Panowie i Pani oczywiście przychodziliby do nas, bo ktoś musi dać jedzenie, posprzątać;-) i nas misiować.
Ale czy taka psia komuna, czy swego rodzaju squat nie byłyby fajnym pomysłem?
http://raider55.blox.pl/html
tu znalazłem ten domek

aaaaa!!!
to dom z Nowej Zelandii!
http://members.virtualtourist.com/m/361b/1cb579/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...