21.04.2009

odsypiam


Pierwsze kartony spakowane. Przy pierwszym wykazałem nawet zainteresowanie, ale Pani układała w nim ubrania i książki, to co w tym może być dla mnie ciekawego..
Spokojnie udałem się na balkon, tam miałem spokój. Dziś tak większość czasu spędziłem. Leżałem póki słońce nie nagrzało mnie całego, potem szedłem do pokoju położyć się na zimne kafle. I tak do czasu aż Pan z pracy przyszedł.
Na łące od paru dni mam interesujące spotkania, zawsze jest ktoś skory do zabawy. Choć przedwczoraj rodezjan(rhodesian ridgeback) dał mi nieźle popalić. Ja go zaczepiałem, on w pewnej chwili miał dosyć mojej nachalności i szczypał mnie po uszach, a ja piszczałem ale mu nie odpuściłem.. Potem spałem kamiennym snem. Dziś też się wyszalałem, Pan w tym czasie plotkowal ze swoimi kolegami, wiem bo trochę podsłuchiwałem. Pomimo, że jestem męskiego rodzaju to mam na swój sposób podzielność uwagi:-)))
Już jest tak ciepło, że po psich szaleństwach wracam naprawdę wymęczony. Czekam tylko na jedzenie i po paru chwilach układam się gdzieś wygodnie i zasypiam mocno by nabrać sił na kolejny dzień.
Za niecałe 4 tygodnie akcja zwana przeprowadzką. Moja pierwsza, ale się nie stresuję, w końcu różne trzeba mieć doświadczenia.

1 komentarz:

  1. cześć :) w czwartek najpierw widzę się z promotorem mojej pracy mgr (wysłałam mu poprawione 3 rozdziały), a później mam robić wywiad z facetem, przez którego 10 lat temu zaczęłam szaleńczo latać po teatrach. aktor, dyrektor jednego ze śląskich teatrów, niesamowity reżyser, tekściarz, adaptator. mam tyle wspomnień z jego sztuk, że nie potrafię podejść do tego na chłodno:) jestem w euforii, że wreszcie z nim pogadam (chociaz gadałam już z nim raz, gdy jakiś gość przypadkiem wpuścił mnie do garderoby aktorów), ale jestem też w panice, bo chcę się jak najlepiej do tej rozmowy przygotować. nawet nie wiem, jak się ubrać ;)) aaa... mam nadzieję, że to wypali.
    piosenka Rojka jest dostępna na jego myspace, widziałam. osobiście moją ulubioną piosenką Myslo jest chyba "książka z drogą w tytule". co ciekawe, tekst nie jest napisany przez żadnego z chłopaków z zespołu, a to się rzadko zdarza.
    trzymaj się ciepło i pozdrów Enzo od Dolara i Rubla. są zachwycone wiosną i wygrzewaniem się na tarasie:). pozdrawiam serdecznie.
    Złośnica

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...