27.12.2010

zima w parku


W moim parku zimą wygląda bardzo ładnie, szczególnie gdy cała noc pada śnieg i idę rano na spacer, a na ścieżkach tylko królicze ślady.
Słońce akurat przygrzewało i było przyjemnie.
Zawsze wbiegam w śnieg, lubię kopać w nim łapami albo nozdrzem.
Najczęściej dogrzebuje się starych liści, żołędzi czy króliczych bobków.
Pan mnie kiedyś nauczył jak wskakiwać i siedzieć na ławce. Jak mam okazję i dobrą zachętę to wchodzę, śnieg w tym nie przeszkadza.
Dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne!
Naprawdę nie wiem dlaczego sam zapomniałem o tym by je złożyć czytelnikom bloga. Chyba się po prostu zagapiłem..
W każdym razie mam nadzieję, że wszyscy świąteczne dni spędzili miło i nie przejedli się za bardzo:-))

2 komentarze:

  1. Drogi Enzo, ślicznie wyglądasz na śniegu, ale Ty zawsze wygladasz ślicznie:-)Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku i przekaz proszę życzenia swojej Pani i Panu oraz Twoim psim przyjaciołom:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziekuje! zycze Wam wiele dobrego w Domu Tymianka, by wszscy podopieczni szybko znajdowali nowe, przyjazne im domy!

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...