24.12.2010

choinka

Choinka została przywieziona w ubiegłą sobotę. Leżała sobie na balkonie. Dopiero w środę bliżej się jej przyjrzałem..
Na mój nos, to jest to całkiem udany egzemplarz i na pewno będzie się dobrze prezentował z bombkami i lampkami.
O, stoi! Tylko dlaczego Pani tego opakowania nie zdejmuje, to mnie trochę niepokoi??
A nie! Jednak siatka została zdjęta, choinka może się zaprezentować w pełnej krasie.
Podejrzewam, że Pani ją tak ustawi by nie dało się swobodnie przechodzić na drugi koniec balkonu..
Choinka jest trochę krzywa, ale mi się bardzo podoba.
Największym moim rozczarowaniem w środę było to, że nic więcej się nie działo!
Pani wstawiła ją tylko do stojaka i tyle. A gdzie bombki czerwone i złote, gdzie lampki, gdzie lameta??
Dopiero dziś choinka została przystrojona.
Wpierw lampki. To jeszcze było ciekawe i siedziałem i obserwowałem, ale jak Pani zaczęła robotę z bombkami to poszedłem na drzemkę i wróciłem jak już wszystko było gotowe;-)
W tym roku nie ma lamety, ale są dodatkowe małe bombki. Nie za wiele tych ozdób, ale to wystarczy.
Trochę bombek się potrzaskało, ale nikt nad nimi nie płakał;-)
Jak poszedłem z Panem wieczorem na dwór, to przyglądaliśmy się choince z ulicy i zgodnie stwierdziliśmy, że jest taka jaka być powinna.

Nie spodziewam się jakiejś niespodzianki pod choinką, poczta działa opieszale i już podsłuchałem, że "dla Enzo to przyjdzie po świętach".
Niech i tak będzie, byle marudzić nie będę;-)

6 komentarzy:

  1. Wunderschöner Baum, wunderschöne Fotos!
    Merry Christmas and a happy New Year
    Isabella and Clan

    OdpowiedzUsuń
  2. Niechaj każda chwila Świąt Bożego Narodzenia żyje własnym pięknem,
    Życzę Wam , by Noc Sylwestrowa była niezapomniana, a kolejne dni
    Nowego Roku przyniosły radość i szczęście, by mijały w zdrowiu i
    dostatku . Niechaj zegary Nowego Roku zwolnią i podarują Wam więcej
    spokoju oraz czasu na spełnianie marzeń i realizację planów.
    Wszystkiego - co najlepsze !
    Życzę WAM Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia

    Z gorącymi pozdrowieniami dla całej rodziny i specjalną porcją głaskania Enzo .

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey Enzo,

    einen schönen Baum habt ihr! Wir wünschen Euch schöne Weihnachten, viele Geschenke und leckere Dinge!

    Ganz liebe Grüße, bis bald, Nero & Murphy mit ihren Leuten

    OdpowiedzUsuń
  4. kochani, życzę Wam pięknych, miłych Świąt w ciepłej atmosferze, wielu ważnych rozmów i momentów wartych złapania na fotografii. A Enzo osobno życzę wielkiej paczki karmy pod choinką;). ściskam! Złośnica

    OdpowiedzUsuń
  5. po świętach? no coś ty, i Ty sie na to zgodziłeś? ja bym im nawet nie pomachała ogonem, wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Isabella and Clan, Ivon i Aron, Nero und Murphy, Zlosnico
    dziekuje za zyczenia! mam nadzieje ze wszyscy tez mieliscie udane!
    danke schoen:-))

    Beata, zgodzilem sie, czy tez musialem sie zgodzic, na jedno wychodzi;-) byle wygodnie sie lezalo:-)

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...