2.08.2010

leśna niedziela filmowo

w lesie jadłem:



 piłem:




 i się bawiłem:

5 komentarzy:

  1. Od razu widać, że temperatura spadła - masz mnóstwo energii:-) A może to od tej zieleniny trawiastej?:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Enzo,

    it looks like you've had a great weekend! Very nice Videos, we enjoyed!

    Greetings, Nero & Murphy with Hanne

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzę, że u Was też filmowo na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rany boskie Enzo, padłam jak obejrzałam filmik z piciem z bagnistego wodopoju. dla zdrowia psychicznego swoich czytelników, nie rób tego więcej;).
    ściskam Was. jutro w Sosnowcu i Katowicach tour de pologne! oglądajcie znajome kąty:). buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Temperatura spadla, ale duszno to jest nadal i zrzucam ciagle futro(Pani narzeka)

    Krempol, od czasu to czas jakis film sie pojawi, nie za dlugi bo mam problem z pozowaniem;-)))


    Zlosnico, nic mi nie bylo, serio;-), choc Pani i Pan mieli rozne obawy, ale ta woda, to byla taka lesna kaluza, czysta poki w niej nie zamacilem;-)
    Tour de Pologne to chyba tylko urywki w jakichs Wiadomosciach zobaczymy, Sosnowca za dobrze nie znamy, za to Katowice calkiem calkiem:-)))

    Nero, Murphy and Hanne, weekend was very, very successful! I like forest, nature and freedom:)

    pozdrowienia dla wszystkich(greetings for all)

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...