31.08.2010

Idą labradory, czyli II Parada Labradorów w Warszawie



zdjęcia z tegorocznej Parady Labradorów:
http://www.paradalabradorow.pl/newest/

W głowie mi się to nie mieści, że w jednym miejscu było aż tyle labradorów!
Podejrzewam, że paru znajomych bym spotkał..może Placka, może Chatka i tych wszystkich mieszkających na tyle blisko, że przyjechali do Warszawy.
Widziałem krótki reportaż w tv i tylko mogłem sobie wyobrazić jak setki labradorów wesoło sobie maszerują ulicami, obwąchują się wzajemnie, zawierają znajomości, bawią się..

3 komentarze:

  1. Hey Eenzo,

    wir wussten gar nicht, dass es so eine Labrador-Parade gibt! So viele zu sehen, fanden wir auch sehr erstaunlich! Wir hoffen, Du warst nicht zu sehr traurig, dass du nicht da sein konntest?

    Liebe Grüße, Nero & Murphy

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja tam byłam:-) Wspaniałe, piękne psy!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja, ich war bisschen traurig. so viel der verschiedenartigen Hunde! ich hatte keine Möglichkeit - die Zeit, die Entfernung ..

    fajnie, że mogłaś widzieć to "na żywo"

    Grüß
    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...