21.07.2010

upalne dni w parku





3 komentarze:

  1. Enzo Kochanie Moje - niespodziankę wielką sprawiłeś mi - tymi plikami video. Wspaniale jest zobaczyć Twoje poczynania. Uwielbiam labradory ,a Ty jesteś wyjątkowy. Miłego dnia WAM życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny labrador! moje marzenie ;).

    Jeśli interesuje Cię tematyka mody i urody, zapraszam do siebie - chętnie wymienię się linkiem/obserwowanymi.
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ivon, w starszych wpisach tez czasem jestem na filmach, czasem trudno mnie nakrecic, bo jestem ciekawy aparatu;-))

    M. juz Cie obserwuje;-) choc w temacie mody i urody ludzkiej jestem laikiem:D

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...