5.04.2010

Altkoenig, świąteczny spacer

Aby dokładnie zobaczyć moją trasę można kliknąć w link pod mapą.

Pokaż Oberursel(Hohemark)-Altkönig na większej mapie

Dziś trochę inny kawałek lasu.
Było bardziej w górę i leśne ścieżki aż same prosiły się by wykonać jakieś popisowe psie adhd.
To wykonałem;-)
Zbieganie z jakiejś stromizny tak na mnie działa.
Udało się spotkać na szlaku parę osób, psów również, ale z psami nie spoufalałem się..
Z ludźmi przeciwnie.. dałem się pomisiować nieznajomym, bo prawili mi dużo komplementów, a to zawsze poprawia mój humor;-)
Troszkę dziś wiało, szczególnie gdy zamiast lasu były polany, ale dzień był bardzo przyjemny i widoczne w oddali chmury tylko straszyły, ani kropla deszczu dziś nie spadła z nieba.

Za to takie coś w lesie znalazłem;-)))
Widok na szczyt.
Widok ze szczytu na Frankfurt.
Wygląda w górach jeszcze tak jesiennie, ale wierzę, że i tam niebawem pojawią się liście i świeża trawa.
Jeszcze rzut okiem na widok i wracamy do domu.
Dziś każdy gdzieś pojechał, Dżil w Rheingau na baaardzo długi spacer, maly Enzo na pstrągi do Oberursel-Oberstedten(nawet dla nas takiego uwędzonego przywiózł!, choć ja go pewnie tylko powącham);-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...