22.06.2009

zdjęcia z Parady Labradorów

Szukałem i szukałem jakichś wieści z dzisiejszej Parady Labradorów w Warszawie.
W tvn-owskich Faktach nawet nie wspomniano, że takie wydarzenie miało miejsce. Bardzo się rozczarowałem. Jednak wiem, że kto szuka ten znajdzie i mam:-)
Tu zdjęcia z Parady Labradorów:
http://www.tvp.info/wiadomosci/foto/parada-labradorow
nie żeby jakaś oszałamiająca ilość, ale sznupy sympatyczne można zobaczyć.

Za to tutaj jest czym oczy nacieszyć, mam nadzieję, że Pan Rafał nie pogniewa się gdy dam link do jego zdjęć. Link znalazłem w komentarzach pod artykułem na tvnwarszawa.pl
http://picasaweb.google.com/rafal.grzeda/ParadaLabradorowWarszawa210609#

Widać że były i dorosłe sztuki i szczeniaki, do wyboru do koloru:-)
Najbardziej podobają mi się zdjęcia z fontanny, sam pewnie też bym do niej wszedł, bo woda to przecież magnez..
A jutro postaram się zapolować na jakąś relacje w tv, bo chyba gdzieś coś pokażą?

3 komentarze:

  1. Enzo :) oczywiscie że się nie pogniewam, przecież w kraju sporo psiakow własnie jest ale nie wszyscy mogli być
    Pozdrawiam, Rafał.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sie bardzo ciesze, ze moglem zobaczyc Parade chociaz na zdjeciach:-)
    jakbym byl w tym dniu w Polsce, blisko Warszawy to z przyjemnoscia bym w niej tez pomaszerowal:-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tych zdjęciach z fontanną rozpoznałam właśnie swoją czarną labradorkę i jej pana :). Z zeszłego roku, bo oczywiście w tym roku też się wybiaramy!

    Pozdrawiam,
    Beata

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...