29.06.2009

kontrolna wizyta


W sobotę miałem spotkanie z nowym weterynarzem. To pani, która sama posiada dwa bokserki i która była dla mnie bardzo, bardzo miła. jeszcze nigdy u doktora nie pożarłem tylu smakołyków:-)
Dostałem szczepionkę bym nie zachorował na boreliozę, tradycyjnie nawet tego ukłucia nie poczułem. Tego typu rzeczy mi nie przeszkadzają, są inne które mnie denerwują. Choćby zaglądanie w moje uszy i grzebanie w nich, a to właśnie nastąpiło. Okazało się, że mam zapalenie i codziennie teraz Pan musi mi psiknąć kroplami, a potem wacikiem wyczyścić. Nie jestem z tego zadowolony.
Na przedniej łapie zrobiło mi się takie coś, jakby sucha skóra, mocno zgrubiałe.
U doktora dowiedziałem się, że to mój pierwszy odcisk! Robi się to gdyż jak kładę się na podłogę , to to miejsce się zawsze ociera o kafle. Rufus też ma taki odcisk..
Jeszcze nie wiem czy na zawsze to będę miał, czy to zniknie kiedyś. Nie czuję tam żadnego bólu, jak dla mnie to ten odcisk może tam sobie być.
W stawie który jest w naszym parku nie za bardzo powinienem się kąpać, to mnie zmartwiło, bo ciężko ignorować mi wodę. Pan jednak znajdzie inne miejsca gdzie woda będzie lepsza i kąpiel nie zaszkodzi mojej skórze.
To moja nowa praxis:
http://www.tierarzt-ries.de/

Jak ktoś potrzebuje słońca i upału to niech trochę sobie weźmie ode mnie, ja czekam i czekam na jakiś choćby mały deszcz, ale tylko temperatura każdego dnia większa..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...