21.01.2010

koniec zimy??




Przede wszystkim bardzo dziękuje wszystkim, którzy wysłali smsa na mój blog.
Jak na razie mam "dwie kulki", czyli dostałem od 6 do 50 głosów.
Pan powiedział, że pewnie około 10-ciu, a Pani, że pewnie 49;-)
Sam uważam, że więcej niż 10 a mniej niż 49.
Nie zrobiłem żadnej akcji reklamowej, być może to błąd.
Jakbym mieszkał w Polsce, to puściłbym takie baloniki z kawałkiem materiału, na tym materiale nazwa bloga i numer do głosowania i odcisk łapy;-).
Albo z jakiegoś bloku rzuciłbym ulotki z informacją i moimi zdjęciem(a zdjęcie jakieś specjalnie wybrane, takie z prośbą w oczach).

Na dworze leżą resztki śniegu, robi się błoto. Akcja wycierania łap i brzucha po powrocie ze spacerów zaczyna mnie denerwować.
Ja bardzo chciałbym, aby śnieg jeszcze został, a raczej aby nowy napadał. Mrozem mogłoby jeszcze ścisnąć. Psie zabawy w   śniegu są takie wesołe...
jednak ani Pan, ani Pani nie są już zainteresowani śniegiem. Coś o wiośnie wspominają, chyba trochę za wcześnie?;-)

2 komentarze:

  1. dwie lulki to zawsze nie jedna:)
    rzuć jedną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Enzo na pewno więcej niż dwa głosy, bo ja sam poprosiłem Kaśkę i jej mamę do wysłania esemesa na Ciebie. Ja niestety nie posiadam komórki a one mają :-).
    pozdrawiam, S

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...