31.01.2010

Enzo, Rufus i Wolf na śniegu

Nasza wesoła trójka, Wolf i Rufus zapoznają się z parkiem.
Wydaje mi się, że im się spodobało. Bardzo bym chciał, aby jeszcze do mnie przyjechali.
Wiele razy;-)


Od paru dni jest naprawdę bardzo zimowo, nawet jak śnieg się topi, to pojawia się zaraz świeży.
Tak sobie myślę, że zima mogłaby trwać długo, bieganie w śniegu, tarzanie się, obsikiwanie bałwanów - to tyle radości.
Zdecydowanie wolę mróz niż upał.

Jeszcze raz my..
Naprawdę to był mój szczęśliwy dzień.

Podczas gdy my sobie w domu przekazywaliśmy różne psie plotki, nad stadionem szalała śnieżna burza.. Piłkarze nie mieli łatwo;-)

3 komentarze:

  1. moja Lulu nigdy nie widziala sniegu, ale moze pojedziemy w gory pod koniec lutego itez tak bedzie szalec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to zielone to żaden dobry trawnik, sliskie i nie wolno sie tam załatwiać:(

    OdpowiedzUsuń
  3. marzy mi się biszkopcik do kompletu;D

    muszę zobaczyć czy jakieś spotkanie w moim mieście nie będzie organizowane

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...